|
|
|
| PředchozíNa RZ 15 | DalšíPo RZ 15 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:27.98 | | 73.5   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MITACEK Jiri Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:33.13 | +1:05.15 +1:05.15 | 61.4 +9.72 | 3. | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | TatzJ Subaru Impreza N11 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +1:54.85 | 47.5 +26.87 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.5 +26.87 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | EMIL KONOPINSKI Subaru Impreza N11 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.5 +26.87 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCOUREK Vasek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.5 +26.87 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHICH Petr Subaru Impreza N12 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.5 +26.87 | = | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | CAGULS Toms Subaru Impreza N12 | N4 | 08:27.98 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 47.5 +26.87 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MITACEK Jiri Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 68:56.39 | | 89.4   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SKRABAL Roman Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 70:50.14 03:00.00 | +1:53.76 +1:53.76 | 87.0 +1.11 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | EMIL KONOPINSKI Subaru Impreza N11 | N4 | 76:12.18 06:00.00 | +7:15.80 +5:22.04 | 80.9 +4.24 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | CAGULS Toms Subaru Impreza N12 | N4 | 77:30.27 09:00.00 | +8:33.88 +1:18.08 | 79.5 +5.00 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHICH Petr Subaru Impreza N12 | N4 | 84:09.60 09:00.00 | +15:13.22 +6:39.34 | 73.2 +8.89 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOCOUREK Vasek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 84:45.14 12:00.00 | +15:48.76 +35.54 | 72.7 +9.24 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 91:30.03 24:00.00 | +22:33.64 +6:44.88 | 67.3 +13.18 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | TatzJ Subaru Impreza N11 | N4 | 92:18.49 16:10.00 | +23:22.10 +48.46 | 66.8 +13.65 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
SKRABAL Roman | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Suchá šotolina | 01:35.10 | 03:27.47 | 05:27.98 | | MITACEK Jiri | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Suchá šotolina | +00:53.68 | +00:57.99 | +01:05.14 | | KOCOUREK Vasek | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Suchá šotolina | +00:06.13 | --:--:-- | +03:00.00 | | CAGULS Toms | Subaru Impreza N12 | N4 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +03:00.00 | | SCHICH Petr | Subaru Impreza N12 | N4 | Suchá šotolina | +00:02.93 | --:--:-- | +03:00.00 | | TatzJ | Subaru Impreza N11 | N4 | Suchá šotolina | +00:02.64 | --:--:-- | +03:00.00 | | EMIL KONOPINSKI | Subaru Impreza N11 | N4 | Suchá šotolina | +00:03.32 | --:--:-- | +03:00.00 | | JAROLIMEK Tomas | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +03:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|