# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | cruz Subaru Impreza N14 | N4 | 12:36.51 | | 95.2   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Marco Felix Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 12:48.83 | +12.32 +12.32 | 93.6 +0.62 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Piszczek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 12:53.62 | +17.11 +4.79 | 93.1 +0.86 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | RISTIC Uros Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 13:04.63 | +28.12 +11.02 | 91.8 +1.41 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WEZOWSKI Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 13:12.53 | +36.02 +7.89 | 90.8 +1.80 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Artur Wlasiuk Subaru Impreza N14 URT | N4 | 13:21.62 | +45.11 +9.09 | 89.8 +2.26 |
7. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin KOLOBIUS Subaru Impreza N14 | N4 | 14:14.99 00:15.00 | +1:38.48 +53.37 | 84.2 +4.92 |
8. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Maciek Wiatrak Subaru Impreza N14 | N4 | 15:11.84 | +2:35.33 +56.85 | 79.0 +7.77 |
9. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROTEK Jiri Subaru Impreza N14 URT | N4 | 18:04.94 05:00.00 | +5:28.43 +2:53.10 | 66.4 +16.42 |
10. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Maly Jiri Subaru Impreza N14 | N4 | 18:41.22 05:15.00 | +6:04.71 +36.28 | 64.2 +18.24 |
11. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZCZEPANIAK Damian Subaru Impreza N14 | N4 | 18:51.78 05:00.00 | +6:15.27 +10.56 | 63.6 +18.76 |
12. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GAPONIK Tomasz Subaru Impreza N14 | N4 | 19:18.94 05:00.00 | +6:42.43 +27.16 | 62.1 +20.12 |
13. | -3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | adam wiecek Subaru Impreza N12 | N4 | 19:39.91 05:00.00 | +7:03.40 +20.97 | 61.0 +21.17 |
14. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RYBACKI Marek Subaru Impreza N12 | N4 | 21:35.36 05:00.00 | +8:58.86 +1:55.46 | 55.6 +26.94 |
15. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 23:12.55 10:00.00 | +10:36.04 +1:37.18 | 51.7 +31.80 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | ROZHKOV Alexey Subaru Impreza N12 | N4 | 24:57.12 10:00.00 | +12:20.61 +1:44.57 | 48.1 +37.03 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ŚLIŻ Krzysztof Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 27:53.34 15:00.00 | +15:16.83 +2:56.22 | 43.0 +45.84 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Otoupal Ladislav Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:04.37 15:00.00 | +15:27.86 +11.03 | 42.7 +46.39 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SIEKANSKI Andrzej Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 28:38.38 15:00.00 | +16:01.87 +34.01 | 41.9 +48.09 |
20. | +4 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | HALKO Tomasz Subaru Impreza N14 URT | N4 | 30:02.32 15:20.00 | +17:25.81 +1:23.94 | 39.9 +52.29 |
21. | -2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Marcin Klama Subaru Impreza N14 | N4 | 30:16.63 15:00.00 | +17:40.11 +14.31 | 39.6 +53.01 |
22. | -3 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | MLINAR Simon Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 32:36.14 20:00.00 | +19:59.63 +2:19.51 | 36.8 +59.98 |
= | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 32:36.14 20:00.00 | +19:59.63 +0.00 | 36.8 +59.98 |
24. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MYNARSKI Maciek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 32:51.14 20:15.00 | +20:14.63 +15.00 | 36.5 +60.73 |