|
Trud Czeskich odcinkow
Dla wszystkich. Bez hasla, jak to ustawiają slabi kierowcy co unikają konkurencji online. (oczywiscie nie wszyscy). Realistic.
5.7.2009 11:43 - 6.7.2009 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 8 - Hradek 2 Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a vlhký, dobré podmínky, dopoledne, mírná mlha, zataženo 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 8 | DalšíPo RZ 8 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Michal Leszczynski Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:17.56 | | 81.1   | 2. | | pflatz Subaru Impreza N12 | N4 | 04:19.34 | +1.78 +1.78 | 80.5 +0.31 | 3. | | ADI_NSC Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 04:31.95 | +14.39 +12.61 | 76.8 +2.48 | 4. | | BOROVSKY Peter Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:58.72 | +1:41.15 +1:26.76 | 58.2 +17.44 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | pflatz Subaru Impreza N12 | N4 | 38:49.03 01:15.00 | | 90.6   | 2. | | | Michal Leszczynski Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 40:20.81 03:00.00 | +1:31.78 +1:31.78 | 87.1 +1.57 | 3. | +1 | | ADI_NSC Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 44:57.27 05:35.00 | +6:08.24 +4:36.45 | 78.2 +6.28 | 4. | -1 | | BOROVSKY Peter Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 45:41.87 07:10.00 | +6:52.84 +44.60 | 76.9 +7.05 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
Michal Leszczynski | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Mokré na asfalt | 01:23.09 | 02:46.36 | 04:17.56 | | pflatz | Subaru Impreza N12 | N4 | Přechodný asfalt | -00:04.17 | -00:05.54 | +00:01.77 | | ADI_NSC | Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | Přechodný asfalt | +00:02.49 | +00:01.11 | +00:14.38 | | BOROVSKY Peter | Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | Přechodný asfalt | +00:43.00 | +00:43.58 | +01:41.15 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|