|
CSI Rally Cup 2014 - Lotos Raid Wisly RPP
Šestý podnik CSI Rally CUP 2014 / Sixth Round of the CSI Rally CUP 2014 Registrace do / Registration until: 14.9.2014 12:00 Jezdci s nesprávným tvarem jména budou vyloučeni ze startovní listiny Drivers with incorrect type of name will be excluded from starting list.
17.9.2014 6:00 - 21.9.2014 23:59 |
12345678 |
RZ/SS 2 - Kubalonka I Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a vlhký, špatné podmínky, dopoledne, mírný déšť, zataženo 6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 03:50.38 | | 93.8   | 2. | | KORALEWSKI Mateusz Subaru Impreza N14 | N4 | 03:55.00 | +4.63 +4.63 | 91.9 +0.77 | 3. | | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 04:00.46 | +10.09 +5.46 | 89.8 +1.68 | 4. | | HORESOVSKY Jakub Subaru Impreza N14 | N4 | 04:02.42 | +12.05 +1.96 | 89.1 +2.01 | 5. | | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 05:15.08 | +1:24.71 +1:12.66 | 68.6 +14.12 | 6. | | GRANCAI Karol Subaru Impreza N14 URT | N4 | 08:50.38 05:00.00 | +5:00.00 +3:35.29 | 40.7 +50.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | VANA Kamil Subaru Impreza N14 | N4 | 05:56.12 | | 85.9   | 2. | -1 | | HORESOVSKY Jakub Subaru Impreza N14 | N4 | 06:00.69 | +4.57 +4.57 | 84.8 +0.54 | 3. | +1 | | KORALEWSKI Mateusz Subaru Impreza N14 | N4 | 06:03.55 | +7.42 +2.86 | 84.2 +0.87 | 4. | -1 | | KUCA Milan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:06.53 | +10.41 +2.99 | 83.5 +1.22 | 5. | | | SZLAUR Marek Subaru Impreza N14 | N4 | 07:24.49 | +1:28.37 +1:17.95 | 68.8 +10.40 | 6. | | | GRANCAI Karol Subaru Impreza N14 URT | N4 | 11:54.99 05:00.00 | +5:58.87 +4:30.50 | 42.8 +42.22 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|