|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLLAR Lada Subaru Impreza N14 URT | N4 | 07:01.48 | | 94.8   | 2. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | NECHIPORUK Igor Subaru Impreza N14 | N4 | 07:41.60 | +40.11 +40.11 | 86.6 +3.61 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLAVAC Jiri Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 12:01.48 05:00.00 | +5:00.00 +4:19.88 | 55.4 +27.03 | = | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | Kranjski Janez Subaru Impreza N14 | N4 | 12:01.48 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 55.4 +27.03 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUBCIK Pavel Subaru Impreza N14 | N4 | 12:01.48 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 55.4 +27.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOLLAR Lada Subaru Impreza N14 URT | N4 | 10:26.89 | | 89.6   | 2. | -1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | NECHIPORUK Igor Subaru Impreza N14 | N4 | 10:49.07 | +22.18 +22.18 | 86.5 +1.42 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLAVAC Jiri Ford Escort Cosworth gr.N | N4 | 15:52.58 05:00.00 | +5:25.70 +5:03.52 | 59.0 +20.88 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | Kranjski Janez Subaru Impreza N14 | N4 | 20:08.95 10:00.00 | +9:42.05 +4:16.36 | 46.5 +37.31 | = | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SUBCIK Pavel Subaru Impreza N14 | N4 | 20:08.95 10:00.00 | +9:42.05 +0.00 | 46.5 +37.31 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|