# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Tomasz Piszczek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 19:19.01 | | 86.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GAZDA Piotr Subaru Impreza N14 | N4 | 19:20.66 | +1.65 +1.65 | 86.2 +0.06 |
3. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | LEGEDZA Andriy Subaru Impreza N14 URT | N4 | 19:31.14 | +12.13 +10.48 | 85.5 +0.44 |
4. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | REMBISZ Marcin Subaru Impreza N14 | N4 | 19:54.95 | +35.94 +23.81 | 83.8 +1.29 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DALEKI Tomasz Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 20:04.24 | +45.23 +9.28 | 83.1 +1.63 |
6. | +4 | | a.lujanbio Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 20:18.59 | +59.59 +14.36 | 82.1 +2.14 |
7. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUNNHOFER Vaclav Subaru Impreza N14 | N4 | 20:52.61 | +1:33.61 +34.02 | 79.9 +3.37 |
8. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZABA Piotr Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 21:18.44 | +1:59.43 +25.82 | 78.3 +4.30 |
9. | -6 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | J.R.bargiela Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 21:21.92 02:00.00 | +2:02.91 +3.48 | 78.1 +4.42 |
10. | +3 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CHRASCINA Mariusz Subaru Impreza N14 | N4 | 21:32.02 | +2:13.01 +10.10 | 77.5 +4.78 |
11. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BEROUNSKY Miloslav Subaru Impreza N14 URT | N4 | 21:37.59 | +2:18.59 +5.58 | 77.1 +4.99 |
12. | -6 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Artur Wlasiuk Subaru Impreza N14 URT | N4 | 21:44.68 02:00.00 | +2:25.66 +7.08 | 76.7 +5.24 |
13. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LASEK Patryk Mitsubishi Lancer Evo 6 TME | N4 | 23:39.57 04:00.00 | +4:20.56 +1:54.89 | 70.5 +9.37 |
14. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZCZEPANIAK Damian Subaru Impreza N14 | N4 | 25:07.30 06:00.00 | +5:48.29 +1:27.73 | 66.4 +12.53 |
15. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MÁRQUEZ Eduardo Subaru Impreza N14 | N4 | 25:26.34 06:00.00 | +6:07.33 +19.04 | 65.6 +13.21 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCA Milan Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 25:31.60 06:00.00 | +6:12.59 +5.26 | 65.3 +13.40 |
17. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROZNOVJAK Jakub Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 27:07.76 08:00.00 | +7:48.75 +1:36.16 | 61.5 +16.86 |
18. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STERBA Rudolf Subaru Impreza N14 URT | N4 | 28:17.31 08:00.00 | +8:58.29 +1:09.55 | 59.0 +19.36 |
19. | +2 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | ALVAREZ Iago Subaru Impreza N14 URT | N4 | 28:38.30 08:00.00 | +9:19.29 +20.99 | 58.2 +20.12 |
20. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZES Mateusz Subaru Impreza N14 | N4 | 28:50.75 06:00.00 | +9:31.74 +12.45 | 57.8 +20.57 |
21. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ELZBIECIAK Mateusz Subaru Impreza N14 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +15.71 | 57.3 +21.13 |
= | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | ROZANSKI Damian Subaru Impreza N14 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +0.00 | 57.3 +21.13 |
= | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | beata h Subaru Impreza N11 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +0.00 | 57.3 +21.13 |
= | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MACHACEK666 Jirka Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +0.00 | 57.3 +21.13 |
= | +2 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | LACUSHEV Pavel Subaru Impreza N12 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +0.00 | 57.3 +21.13 |
= | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LATKO Leszek Subaru Impreza N14 | N4 | 29:06.46 10:00.00 | +9:47.45 +0.00 | 57.3 +21.13 |
27. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SZCZEPANIAK Tomasz Subaru Impreza N12 | N4 | 29:16.46 10:10.00 | +9:57.45 +10.00 | 57.0 +21.49 |