|
Bergheim
25.9.2011 0:06 - 1.10.2011 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Bergheim v1.1 Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PETRISKA Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 05:35.55 | | 85.8   | 2. |  | BOYPRAV Vladimir Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:38.81 | +3.26 +3.26 | 85.0 +0.41 | 3. |  | ONDRA Marek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:51.07 | +15.52 +12.27 | 82.0 +1.94 | 4. |  | D. Milyakov Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 05:54.58 | +19.03 +3.51 | 81.2 +2.38 | 5. |  | arno jurask Subaru Impreza N14 URT | N4 | 06:15.07 | +39.52 +20.49 | 76.8 +4.94 | 6. |  | FADLER Matej Subaru Impreza N14 | N4 | 06:16.86 | +41.31 +1.79 | 76.4 +5.16 | 7. |  | TOMANEK Marcel Subaru Impreza N14 | N4 | 15:14.17 07:35.00 | +9:38.62 +8:57.30 | 31.5 +72.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PETRISKA Lukas Subaru Impreza N14 | N4 | 16:48.41 | | 85.7   | 2. | +3 |  | BOYPRAV Vladimir Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:12.07 | +23.66 +23.66 | 83.7 +0.99 | 3. | +3 |  | ONDRA Marek Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:50.25 | +1:01.84 +38.18 | 80.7 +2.58 | 4. | +4 |  | D. Milyakov Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:12.64 | +1:24.23 +22.39 | 79.1 +3.51 | 5. | +6 |  | FADLER Matej Subaru Impreza N14 | N4 | 19:46.49 00:10.00 | +2:58.08 +1:33.85 | 72.8 +7.42 | 6. | +6 |  | arno jurask Subaru Impreza N14 URT | N4 | 21:49.83 00:50.00 | +5:01.42 +2:03.34 | 66.0 +12.56 | 7. | +6 |  | TOMANEK Marcel Subaru Impreza N14 | N4 | 34:03.37 16:33.00 | +17:14.96 +12:13.54 | 42.3 +43.12 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|