|
DavkaBT Polaczki
For all | 4xCote 1xSnow | bt.davka.info
24.2.2006 14:21 - 26.2.2006 23:59 |
12345 |
RZ/SS 5 - Cote D'Arbroz II Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch rozbitý a mokrý, špatné podmínky, dopoledne, ???, ??? 4.3 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | Po RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | Pawel-Chlebowski _New N4 car | N4 | 02:47.94 | | 92.2   | 2. | | Rafal Dworak _New N4 car | N4 | 02:51.24 | +3.30 +3.30 | 90.4 +0.77 | 3. | | Maciej Jermakow _New N4 car | N4 | 03:06.41 | +18.46 +15.17 | 83.0 +4.29 | 4. | | Bartosz Furtak _New N4 car | N4 | 03:13.79 00:20.00 | +25.85 +7.39 | 79.9 +6.01 | 5. | | Davka _New N4 car | N4 | 03:26.22 00:20.00 | +38.28 +12.43 | 75.1 +8.90 | 6. | | Tomasz Popielinski _New N4 car | N4 | 03:43.86 00:40.00 | +55.92 +17.64 | 69.1 +13.00 | 7. | | vanhorn _New N4 car | N4 | 04:31.92 02:00.00 | +1:43.97 +48.05 | 56.9 +24.18 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | Pawel-Chlebowski _New N4 car | N4 | 14:36.61 | | 97.3   | 2. | -1 | | Bartosz Furtak _New N4 car | N4 | 15:01.06 00:20.00 | +24.45 +24.45 | 94.7 +1.03 | 3. | +1 | | Rafal Dworak _New N4 car | N4 | 15:15.73 | +39.11 +14.67 | 93.2 +1.65 | 4. | -1 | | Tomasz Popielinski _New N4 car | N4 | 16:06.53 00:40.00 | +1:29.91 +50.79 | 88.3 +3.79 | 5. | | | Maciej Jermakow _New N4 car | N4 | 16:20.36 | +1:43.75 +13.84 | 87.0 +4.38 | 6. | | | Davka _New N4 car | N4 | 18:23.50 02:40.00 | +3:46.88 +2:03.13 | 77.3 +9.57 | 7. | | | vanhorn _New N4 car | N4 | 23:47.09 02:00.00 | +9:10.47 +5:23.58 | 59.8 +23.23 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|