|
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | PINTS Kristian Subaru Impreza N14 | N4 | 04:12.52 | | 111.2   | 2. |  | siilikuusk Subaru Impreza N14 | N4 | 04:20.60 | +8.08 +8.08 | 107.7 +1.04 | 3. |  | Bengt-Arne MOLIN Subaru Impreza N14 URT | N4 | 04:24.52 | +12.00 +3.92 | 106.2 +1.54 | 4. |  | AUGUSTONIS Ignas Subaru Impreza N14 | N4 | 04:45.67 | +33.15 +21.15 | 98.3 +4.25 | 5. |  | JANIAK radek Subaru Impreza N10 | N4 | 04:51.67 | +39.15 +6.00 | 96.3 +5.02 | 6. |  | KALININ Denis Subaru Impreza N14 | N4 | 05:15.12 00:30.00 | +1:02.60 +23.45 | 89.1 +8.03 | 7. |  | Yakimiv Bohdan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:44.71 | +1:32.19 +29.59 | 81.5 +11.82 | 8. |  | ARVYDAS Macerauskas Subaru Impreza N14 | N4 | 06:12.52 02:00.00 | +2:00.00 +27.81 | 75.4 +15.38 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | PINTS Kristian Subaru Impreza N14 | N4 | 21:02.06 | | 124.7   | 2. |  |  | Bengt-Arne MOLIN Subaru Impreza N14 URT | N4 | 21:30.40 | +28.34 +28.34 | 121.9 +0.65 | 3. |  |  | AUGUSTONIS Ignas Subaru Impreza N14 | N4 | 23:31.21 | +2:29.15 +2:00.81 | 111.5 +3.41 | 4. | +1 |  | siilikuusk Subaru Impreza N14 | N4 | 24:11.48 02:00.00 | +3:09.42 +40.27 | 108.4 +4.33 | 5. | -1 |  | ARVYDAS Macerauskas Subaru Impreza N14 | N4 | 25:03.05 04:00.00 | +4:00.99 +51.57 | 104.7 +5.51 | 6. |  |  | Yakimiv Bohdan Subaru Impreza N14 URT | N4 | 25:56.07 00:10.00 | +4:54.01 +53.02 | 101.1 +6.73 | 7. | +2 |  | JANIAK radek Subaru Impreza N10 | N4 | 29:55.41 08:00.00 | +8:53.35 +3:59.34 | 87.6 +12.20 | 8. | +2 |  | KALININ Denis Subaru Impreza N14 | N4 | 30:38.84 08:30.00 | +9:36.78 +43.43 | 85.6 +13.20 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|