|
test 363
23.1.2013 17:00 - 24.1.2013 17:01 |
12 |
RZ/SS 2 - Bisanne II Výpis pro třídu (skupinu): N4 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 5.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | ŚLIŻ Krzysztof Subaru Impreza N14 | N4 | 06:26.62 | | 52.1   | 2. |  | TARSHIN Sergey Subaru Impreza N14 | N4 | 06:46.87 | +20.26 +20.26 | 49.5 +3.62 | 3. |  | REMBISZ Marcin Subaru Impreza N14 | N4 | 07:26.62 01:00.00 | +1:00.00 +39.74 | 45.1 +10.71 | = |  | Anton Voronkovich Subaru Impreza N14 | N4 | 07:26.62 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 45.1 +10.71 | = |  | DRANCA Rares Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 07:26.62 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 45.1 +10.71 | = |  | ZONBERGS Sandris Subaru Impreza N12 | N4 | 07:26.62 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 45.1 +10.71 | = |  | TOMECEK Josef Subaru Impreza N14 | N4 | 07:26.62 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 45.1 +10.71 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | DRANCA Rares Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 11:59.86 01:00.00 | | 71.0   | 2. | +3 |  | ŚLIŻ Krzysztof Subaru Impreza N14 | N4 | 12:09.79 | +9.93 +9.93 | 70.0 +0.70 | 3. | +1 |  | TARSHIN Sergey Subaru Impreza N14 | N4 | 12:20.12 01:00.00 | +20.26 +10.33 | 69.1 +1.43 | 4. | -2 |  | Anton Voronkovich Subaru Impreza N14 | N4 | 12:22.93 01:00.00 | +23.06 +2.81 | 68.8 +1.62 | 5. | -2 |  | REMBISZ Marcin Subaru Impreza N14 | N4 | 12:48.21 01:00.00 | +48.35 +25.29 | 66.5 +3.40 | 6. |  |  | ZONBERGS Sandris Subaru Impreza N12 | N4 | 13:22.58 01:00.00 | +1:22.71 +34.36 | 63.7 +5.82 | 7. |  |  | TOMECEK Josef Subaru Impreza N14 | N4 | 13:44.58 01:00.00 | +1:44.72 +22.00 | 62.0 +7.37 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|