|
Tarmac
16.4.2009 21:25 - 17.4.2009 21:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Cote D'Arbroz Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Subaru Impreza 555 | A8 | 02:31.30 | | 107.1   | 2. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 02:38.14 | +6.84 +6.84 | 102.4 +1.52 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOROTKA Martin Subaru Impreza 555 | A8 | 02:39.14 | +7.84 +1.00 | 101.8 +1.74 | 4. | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | Facundo Illescas Subaru Impreza 555 | A8 | 02:40.49 | +9.19 +1.35 | 100.9 +2.04 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | dawid apanasewicz Subaru Impreza 555 | A8 | 02:42.22 | +10.93 +1.74 | 99.9 +2.43 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOLEK Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 02:51.79 | +20.49 +9.56 | 94.3 +4.55 | 7. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Apanasewicz Szymon Subaru Impreza 555 | A8 | 02:55.49 | +24.20 +3.70 | 92.3 +5.38 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JEHLICKA Lukas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:08.69 | +37.40 +13.20 | 85.9 +8.31 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREJT Michal Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:31.30 01:00.00 | +1:00.00 +22.61 | 76.7 +13.33 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Subaru Impreza 555 | A8 | 03:31.30 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 76.7 +13.33 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:31.30 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 76.7 +13.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOFFMANN Jakub Subaru Impreza 555 | A8 | 07:31.22 | | 98.9   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOROTKA Martin Subaru Impreza 555 | A8 | 07:49.25 | +18.02 +18.02 | 95.1 +1.45 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | dawid apanasewicz Subaru Impreza 555 | A8 | 08:00.43 | +29.21 +11.18 | 92.9 +2.36 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOLEK Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 08:33.99 | +1:02.77 +33.56 | 86.8 +5.06 | 5. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 08:37.98 | +1:06.75 +3.98 | 86.2 +5.38 | 6. | +1 | ![Argentina Argentina](images/flgs/AR.gif) | Facundo Illescas Subaru Impreza 555 | A8 | 08:40.41 01:00.00 | +1:09.19 +2.44 | 85.8 +5.58 | 7. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JEHLICKA Lukas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 09:02.44 | +1:31.21 +22.02 | 82.3 +7.36 | 8. | +5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Apanasewicz Szymon Subaru Impreza 555 | A8 | 09:05.42 01:10.00 | +1:34.20 +2.98 | 81.8 +7.60 | 9. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Subaru Impreza 555 | A8 | 09:31.22 02:00.00 | +2:00.00 +25.81 | 78.1 +9.68 | = | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREJT Michal Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 09:31.22 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 78.1 +9.68 | = | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 09:31.22 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 78.1 +9.68 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|