|
RBR BAC 2
suchy asfalt , servis po kazde 60
18.12.2009 16:26 - 19.12.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 5 - Liptakov 2 Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | 72Gears Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:34.53 | | 100.7   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHIMMER Jan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:22.69 | +48.16 +48.16 | 82.2 +8.03 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRUPAR Petr Toyota Celica st205 | A8 | 06:34.53 03:00.00 | +3:00.00 +2:11.84 | 54.7 +30.00 | = | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | MARKO Skalic Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:34.53 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 54.7 +30.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | 72Gears Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 18:44.73 | | 94.7   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHIMMER Jan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 26:58.85 06:00.00 | +8:14.12 +8:14.12 | 65.8 +16.69 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | MARKO Skalic Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 33:44.73 15:00.00 | +15:00.00 +6:45.88 | 52.6 +30.41 | = | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRUPAR Petr Toyota Celica st205 | A8 | 33:44.73 15:00.00 | +15:00.00 +0.00 | 52.6 +30.41 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|