|
reli3
3.8.2010 13:50 - 4.8.2010 13:59 |
123 |
RZ/SS 1 - 1 Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, mlhavo, polojasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Lukas Toyota Celica st205 | A8 | 04:18.39 | | 85.0   | 2. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | MRAK Igor Lancia Delta | A8 | 04:45.92 | +27.53 +27.53 | 76.8 +4.51 | 3. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | RedBullko111 Subaru Impreza 555 | A8 | 05:03.72 | +45.33 +17.80 | 72.3 +7.43 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Serdel Toyota Celica st205 | A8 | 05:41.78 | +1:23.39 +38.06 | 64.3 +13.67 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MUDRAK Lukas Toyota Celica st205 | A8 | 04:18.39 | | 85.0   | 2. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | MRAK Igor Lancia Delta | A8 | 04:45.92 | +27.53 +27.53 | 76.8 +4.51 | 3. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | RedBullko111 Subaru Impreza 555 | A8 | 05:03.72 | +45.33 +17.80 | 72.3 +7.43 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Serdel Toyota Celica st205 | A8 | 05:41.78 | +1:23.39 +38.06 | 64.3 +13.67 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
MUDRAK Lukas | Toyota Celica st205 | A8 | Sníh | 01:40.32 | 03:19.07 | 04:18.39 | | MRAK Igor | Lancia Delta | A8 | Sníh | +00:03.35 | +00:12.91 | +00:27.52 | | RedBullko111 | Subaru Impreza 555 | A8 | Sníh | +00:00.80 | +00:38.07 | +00:45.32 | | Serdel | Toyota Celica st205 | A8 | Sníh | +00:03.43 | +00:47.51 | +01:23.39 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|