|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KOSCELNIK Romaan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:45.78 | | 92.5   | 2. | | Schernstein Josef Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:51.24 | +5.46 +5.46 | 90.3 +0.94 | 3. | | KUBACKI Szymon Subaru Impreza 555 | A8 | 03:54.64 | +8.86 +3.40 | 89.0 +1.53 | 4. | | TONOWICZ Daniel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:59.45 | +13.67 +4.80 | 87.2 +2.36 | 5. | | HLAVKA Jiri Subaru Impreza 555 | A8 | 04:12.87 | +27.09 +13.42 | 82.6 +4.67 | 6. | | LENDA Jarek Toyota Celica st205 | A8 | 04:19.62 | +33.84 +6.75 | 80.4 +5.83 | 7. | | ZYCH Grzesiek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:39.68 | +53.90 +20.05 | 74.7 +9.29 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | KOSCELNIK Romaan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:45.78 | | 92.5   | 2. | | Schernstein Josef Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:51.24 | +5.46 +5.46 | 90.3 +0.94 | 3. | | KUBACKI Szymon Subaru Impreza 555 | A8 | 03:54.64 | +8.86 +3.40 | 89.0 +1.53 | 4. | | TONOWICZ Daniel Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:59.45 | +13.67 +4.80 | 87.2 +2.36 | 5. | | HLAVKA Jiri Subaru Impreza 555 | A8 | 04:12.87 | +27.09 +13.42 | 82.6 +4.67 | 6. | | LENDA Jarek Toyota Celica st205 | A8 | 04:19.62 | +33.84 +6.75 | 80.4 +5.83 | 7. | | ZYCH Grzesiek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:39.68 | +53.90 +20.05 | 74.7 +9.29 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
10 | ANTOS Remik | Good fight with Ales :) | 10 | BEDŘICH Josef | dik | 7 | KUBACKI Szymon | with broken gearbox | 7 | LAZAR Martin | zacatek dobry, ale pak jsme meli kopec smuly | 7 | MALY Ales | Hodiny.. | 6 | BALOG Martin | ducnul jsem patnik...:\'(\' | 6 | BEDŘICH Josef | maly problem u sudu otevrene dvere to me sere | 6 | LAZAR Martin | spousta, spousta chyb | 5 | BALOG Martin | kruci...mel jsem tam jednu otocku prez rucni brzdu ktera mi vzala asi 4s...ale i tak jsem ALESE PORAZIL!! JUHU!!! a to se ve tme bojim!;) | 5 | FOJTIK Kuba | Tma je zradna. | 5 | LAZAR Martin | no na noc to vubec nebylo spatne :) | 4 | BALOG Martin | -50s! ten fotograf tam nemel co delat! a na to ze jsem jel s poskozenou spojkou, fakt skvelej cas!;) na 4ku jsem jel i 180!!;) | 4 | BARTUNEK Honza | crash,odesli brzdy,jen na dojeti do servisky+penalda za servis:-( | 4 | Kadera Stepan | ko | 4 | KUBICEK Jiri | tesneni KO | 4 | LAZAR Martin | blbe no. 2x hodiny ve velke rychlosti, ale bez kolize. a potom jednou smyk kde jsme nakonec skoncili mezi stojici avii a barakem a museli 2x couvat.. ztratili jsme urcite aspon pul minuty, skoda | 3 | BALOG Martin | divaci->spojka->chlazeni | 3 | BARTUNEK Honza | 1 divaci,ale jedem:-) | 3 | BURYSEK Adam | trefil sem divaky a v cili sutr a motor hori :( | 3 | KUBICEK Jiri | celne v sloup... | 3 | LAZAR Martin | parada, ne ze bychom to zajeli nejak extra, ale stahli jsme 22 sekund a to je moc dobre | 3 | MALCZEWSKI Piotr | Fajna walka z Jarkiem :) | 3 | Tomasz Piszczek | Kara za kibica ktorego nie widzialem....... | 2 | BALOG Martin | sakra vzal jsem planky | 2 | BARTUNEK Honza | Na to ze jedu na sipkach,celkem dobry:-) | 2 | Kadera Stepan | pekna trat,moje spatna jizda | 2 | LAZAR Martin | skoda, ze jsem nevedel, ze se daji prezovat gumy i mimo servis. na prechodnych jsme na prvni RZ zbytecne rozbili auto a tedka s rozbitym uz se nedalo jet tak rychle | 1 | BALOG Martin | sakra, nakonec jsem hodne ztratil..jsem to mohl mit za cca 3.50.xx | 1 | DEL ROSARIO Nauzet | muxa caca mas suenho es igual a ostion xD | 1 | Jan Bobal | ko | 1 | Kadera Stepan | Jedu tu poprve,RZ super:-)) | 1 | KaR32 | Logitech G27+Shifter Super | 1 | LAZAR Martin | gumy vubec nefungovaly, byl to spis boj o preziti :/ A mame trochu rozbite auto | 1 | Tomasz Piszczek | przygoda....... | 1 | ZIVKOVIC Branislav | ... |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|