|
|
|
| PředchozíNa RZ 17 | DalšíPo RZ 17 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 04:06.40 | | 96.4   | 2. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEUBNER Mark Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:11.50 | +5.11 +5.11 | 94.5 +0.77 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:14.39 | +7.99 +2.88 | 93.4 +1.21 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Jarda Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:15.85 | +9.46 +1.47 | 92.9 +1.43 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LIBAL Zdenek Lancia Delta | A8 | 04:20.73 | +14.33 +4.87 | 91.1 +2.17 | 6. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Radek Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 04:36.02 | +29.63 +15.30 | 86.1 +4.49 | 7. | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis Lancia Delta | A8 | 04:45.00 | +38.61 +8.98 | 83.4 +5.85 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUPA Grzegorz Lancia Delta | A8 | 05:29.77 | +1:23.37 +44.77 | 72.1 +12.63 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Arek Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 73:02.93 | | 108.2   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 75:43.22 | +2:40.30 +2:40.30 | 104.4 +1.22 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LIBAL Zdenek Lancia Delta | A8 | 77:53.77 | +4:50.83 +2:10.54 | 101.4 +2.21 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | DEUBNER Mark Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 80:11.70 06:00.00 | +7:08.77 +2:17.93 | 98.5 +3.26 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BURCZYNSKI Radek Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 85:53.03 09:00.00 | +12:50.10 +5:41.33 | 92.0 +5.85 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUPA Grzegorz Lancia Delta | A8 | 97:25.43 15:00.00 | +24:22.50 +11:32.40 | 81.1 +11.10 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Jarda Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 98:43.79 18:30.00 | +25:40.86 +1:18.36 | 80.0 +11.70 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | SOSTAKS Karlis Lancia Delta | A8 | 100:40.82 24:00.00 | +27:37.89 +1:57.03 | 78.5 +12.59 |
|
Sledovat turnaj živě
Nominace do poháru
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
BURCZYNSKI Arek | Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | 01:14.74 | 02:35.29 | 04:06.40 | | DEUBNER Mark | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | +00:03.19 | +00:03.41 | +00:05.10 | | KALA Ludvik | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | +00:02.59 | +00:05.45 | +00:07.99 | | SOPIK Jarda | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | +00:05.65 | +00:07.26 | +00:09.45 | | LIBAL Zdenek | Lancia Delta | A8 | Šotolinová intermedia | +00:07.57 | +00:10.16 | +00:14.33 | | BURCZYNSKI Radek | Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | -00:00.96 | +00:23.80 | +00:29.62 | | SOSTAKS Karlis | Lancia Delta | A8 | Šotolinová intermedia | +00:28.12 | +00:32.01 | +00:38.60 | | KRUPA Grzegorz | Lancia Delta | A8 | Šotolinová intermedia | +00:13.35 | +01:09.05 | +01:23.36 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|