|
VDRM Rallye Landshut 2014b
Start in die neue Kurzsaison um den Neustart im Januar 2015 zu ueberbruecken. Viel Spass!
www.ly-racing.de
13.10.2014 8:30 - 19.10.2014 23:59 |
1234567891011 |
RZ/SS 3 - Hohenthann I Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, odpoledne, před deštěm, oblačno 6.7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 04:50.95 | | 82.9   | 2. | | BRUHY Frank Toyota Celica st205 | A8 | 05:04.74 00:10.00 | +13.79 +13.79 | 79.1 +2.06 | 3. | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:05.54 | +14.59 +0.80 | 78.9 +2.18 | 4. | | MATTES Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 05:10.39 | +19.44 +4.84 | 77.7 +2.90 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 12:31.65 | | 90.5   | 2. | | | BRUHY Frank Toyota Celica st205 | A8 | 12:59.11 00:10.00 | +27.46 +27.46 | 87.3 +1.45 | 3. | | | MATTES Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 13:15.49 | +43.84 +16.38 | 85.5 +2.32 | 4. | | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 13:17.53 | +45.88 +2.04 | 85.3 +2.43 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
TOMECEK Libor | Toyota Celica st205 | A8 | Šotolinová intermedia | 01:30.68 | 03:10.22 | 04:50.95 | | BRUHY Frank | Toyota Celica st205 | A8 | Šotolinová intermedia | +00:06.88 | +00:04.48 | +00:13.79 | C | VALEK Vlasta | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | +00:02.54 | +00:08.45 | +00:14.59 | C | MATTES Ondrej | Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | Šotolinová intermedia | +00:04.21 | +00:13.58 | +00:19.43 | C |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|