# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRBACEK David Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 25:23.54 | | 106.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 25:24.71 | +1.17 +1.17 | 106.2 +0.03 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 25:29.43 | +5.89 +4.72 | 105.9 +0.13 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 25:32.48 | +8.94 +3.05 | 105.7 +0.20 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRYSTYN Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 25:35.07 | +11.53 +2.59 | 105.5 +0.26 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 25:41.87 | +18.32 +6.80 | 105.1 +0.41 |
7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 25:45.14 | +21.60 +3.27 | 104.8 +0.48 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 25:48.26 | +24.72 +3.12 | 104.6 +0.55 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORKOVEC Jirka Lancia Delta | A8 | 25:51.36 | +27.82 +3.10 | 104.4 +0.62 |
10. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 25:55.90 | +32.36 +4.54 | 104.1 +0.72 |
11. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 25:55.94 | +32.40 +0.04 | 104.1 +0.72 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 25:56.56 | +33.02 +0.62 | 104.1 +0.73 |
13. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 25:58.98 | +35.44 +2.42 | 103.9 +0.79 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 26:02.29 | +38.75 +3.31 | 103.7 +0.86 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 26:28.92 | +1:05.38 +26.63 | 102.0 +1.45 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 26:33.54 | +1:10.00 +4.62 | 101.7 +1.56 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZLEBEK Ivo Toyota Celica st205 | A8 | 26:53.92 | +1:30.38 +20.38 | 100.4 +2.01 |
18. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Toyota Celica st205 | A8 | 27:03.29 | +1:39.75 +9.36 | 99.8 +2.22 |
19. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FISERA Jan Lancia Delta | A8 | 27:03.96 | +1:40.42 +0.67 | 99.8 +2.23 |
20. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHIMMER Jakub Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 27:09.33 | +1:45.79 +5.37 | 99.4 +2.35 |
21. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 27:09.41 | +1:45.87 +0.08 | 99.4 +2.35 |
22. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 27:10.65 | +1:47.11 +1.24 | 99.3 +2.38 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 27:35.51 | +2:11.97 +24.86 | 97.9 +2.93 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 27:49.97 | +2:26.43 +14.46 | 97.0 +3.25 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Toyota Celica st205 | A8 | 27:58.99 | +2:35.44 +9.02 | 96.5 +3.45 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 28:22.17 | +2:58.63 +23.18 | 95.2 +3.97 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Toyota Celica st205 | A8 | 28:51.25 | +3:27.71 +29.08 | 93.6 +4.62 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 29:45.62 | +4:22.08 +54.37 | 90.7 +5.82 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Miroslav Toyota Celica st205 | A8 | 30:03.57 00:10.00 | +4:40.02 +17.95 | 89.8 +6.22 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 31:53.16 05:00.00 | +6:29.62 +1:49.59 | 84.7 +8.66 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 45:36.32 20:00.00 | +20:12.78 +13:43.16 | 59.2 +26.95 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 45:50.62 20:00.00 | +20:27.08 +14.30 | 58.9 +27.27 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 45:51.35 20:00.00 | +20:27.81 +0.73 | 58.9 +27.28 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Toyota Celica st205 | A8 | 45:54.84 20:00.00 | +20:31.30 +3.49 | 58.8 +27.36 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMAR Stanislav Toyota Celica st205 | A8 | 45:55.58 20:00.00 | +20:32.04 +0.74 | 58.8 +27.38 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KREMEN Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 47:07.91 20:00.00 | +21:44.36 +1:12.33 | 57.3 +28.99 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 50:45.68 25:00.00 | +25:22.14 +3:37.77 | 53.2 +33.83 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Toyota Celica st205 | A8 | 50:52.81 25:00.00 | +25:29.27 +7.13 | 53.1 +33.98 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 55:15.15 30:00.00 | +29:51.61 +4:22.33 | 48.9 +39.81 |
= | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 55:15.15 30:00.00 | +29:51.61 +0.00 | 48.9 +39.81 |
= | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CADA Otto Toyota Celica st205 | A8 | 55:15.15 30:00.00 | +29:51.61 +0.00 | 48.9 +39.81 |
= | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RAFAJ David Toyota Celica st205 | A8 | 55:15.15 30:00.00 | +29:51.61 +0.00 | 48.9 +39.81 |