# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HRBACEK David Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 40:49.75 | | 103.7   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 41:24.53 | +34.78 +34.78 | 102.3 +0.49 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 41:41.52 | +51.77 +16.98 | 101.6 +0.73 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 42:03.27 | +1:13.52 +21.75 | 100.7 +1.04 |
5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 42:03.84 | +1:14.09 +0.56 | 100.7 +1.05 |
6. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 42:04.50 | +1:14.75 +0.66 | 100.7 +1.06 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Toyota Celica st205 | A8 | 42:12.69 | +1:22.95 +8.19 | 100.4 +1.17 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRYSTYN Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 42:12.76 | +1:23.01 +0.06 | 100.3 +1.18 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 42:18.21 | +1:28.46 +5.45 | 100.1 +1.25 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 42:50.06 | +2:00.31 +31.85 | 98.9 +1.70 |
11. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 42:51.40 | +2:01.65 +1.34 | 98.8 +1.72 |
12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 43:03.30 | +2:13.55 +11.90 | 98.4 +1.89 |
13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JAROLIMEK Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 43:04.88 | +2:15.13 +1.58 | 98.3 +1.91 |
14. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHIMMER Jakub Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 43:08.08 | +2:18.33 +3.20 | 98.2 +1.96 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Toyota Celica st205 | A8 | 43:15.48 | +2:25.72 +7.40 | 97.9 +2.06 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Toyota Celica st205 | A8 | 43:16.05 | +2:26.30 +0.56 | 97.9 +2.07 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 43:26.92 | +2:37.16 +10.87 | 97.5 +2.23 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FISERA Jan Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 44:12.67 | +3:22.92 +45.75 | 95.8 +2.87 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 44:23.32 00:15.00 | +3:33.57 +10.65 | 95.4 +3.03 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 44:35.59 | +3:45.84 +12.27 | 95.0 +3.20 |
21. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Toyota Celica st205 | A8 | 44:37.85 | +3:48.10 +2.25 | 94.9 +3.23 |
22. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KALA Ludvik Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 44:38.20 | +3:48.45 +0.35 | 94.9 +3.24 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZLEBEK Ivo Toyota Celica st205 | A8 | 44:50.30 | +4:00.55 +12.10 | 94.5 +3.41 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 45:04.54 | +4:14.79 +14.24 | 94.0 +3.61 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Toyota Celica st205 | A8 | 45:07.26 | +4:17.51 +2.72 | 93.9 +3.65 |
26. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMCIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 45:22.89 | +4:33.14 +15.63 | 93.3 +3.87 |
27. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 45:31.90 | +4:42.14 +9.01 | 93.0 +4.00 |
28. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 45:36.73 | +4:46.98 +4.83 | 92.9 +4.06 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KREMEN Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 47:02.55 | +6:12.80 +1:25.82 | 90.0 +5.28 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 47:56.50 | +7:06.75 +53.95 | 88.4 +6.04 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Toyota Celica st205 | A8 | 48:16.67 | +7:26.92 +20.17 | 87.7 +6.33 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPICKA Jakub Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 53:22.39 00:55.00 | +12:32.64 +5:05.72 | 79.4 +10.66 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 58:07.34 15:00.00 | +17:17.58 +4:44.95 | 72.9 +14.70 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 60:21.14 15:50.00 | +19:31.39 +2:13.80 | 70.2 +16.59 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 67:31.86 25:00.00 | +26:42.11 +7:10.72 | 62.7 +22.69 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLINKA Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 67:59.38 25:00.00 | +27:09.63 +27.52 | 62.3 +23.08 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 71:52.27 30:00.00 | +31:02.52 +3:52.89 | 58.9 +26.38 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRCMAR Stanislav Toyota Celica st205 | A8 | 76:39.70 35:00.00 | +35:49.94 +4:47.43 | 55.3 +30.45 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Antonin Toyota Celica st205 | A8 | 79:59.82 35:15.00 | +39:10.07 +3:20.12 | 53.0 +33.29 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 81:11.22 40:00.00 | +40:21.46 +1:11.40 | 52.2 +34.30 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 85:40.06 45:00.00 | +44:50.31 +4:28.83 | 49.4 +38.11 |
= | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOPIK Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 85:40.06 45:00.00 | +44:50.31 +0.00 | 49.4 +38.11 |