|
Tarmac CZ SK night 1
7SS 2xsetup original weather http://mato22rbr.svet-stranek.cz Best time: ?
18.12.2010 22:40 - 25.12.2010 22:30 |
1234567 |
RZ/SS 3 - Liptakov 1 Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, mlhavo, zataženo 6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BABAK Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:32.73 | | 101.5   | 2. | | GRGURINA Robi Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:33.76 | +1.03 +1.03 | 101.0 +0.17 | 3. | | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:40.21 | +7.48 +6.45 | 98.1 +1.25 | 4. | | STYLAREK Milan Toyota Celica st205 | A8 | 03:51.00 | +18.27 +10.79 | 93.5 +3.04 | 5. | | stefan334269 Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:57.99 | +25.25 +6.99 | 90.8 +4.21 | 6. | | LAGE Vasta Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:58.94 | +26.20 +0.95 | 90.4 +4.37 | 7. | | VANICEK Milos Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:02.82 | +30.09 +3.89 | 89.0 +5.02 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | BABAK Ondrej Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 10:42.69 | | 99.7   | 2. | | | GRGURINA Robi Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 10:50.88 | +8.19 +8.19 | 98.4 +0.46 | 3. | | | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 11:01.96 | +19.27 +11.07 | 96.8 +1.08 | 4. | | | VANICEK Milos Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 11:39.23 | +56.54 +37.27 | 91.6 +3.18 | 5. | | | STYLAREK Milan Toyota Celica st205 | A8 | 11:43.57 | +1:00.88 +4.34 | 91.1 +3.42 | 6. | | | LAGE Vasta Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 11:54.24 | +1:11.55 +10.68 | 89.7 +4.02 | 7. | +2 | | stefan334269 Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 12:39.46 | +1:56.77 +45.22 | 84.4 +6.56 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|