|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 03:00.44 | | 141.7   | 2. | | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:14.27 | +13.83 +13.83 | 131.6 +1.95 | 3. | | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:45.76 | +45.32 +31.49 | 113.2 +6.38 | 4. | | VOJCEK Mira Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:00.44 01:00.00 | +1:00.00 +14.68 | 106.3 +8.45 | = | | HUSEK Ondrej Toyota Celica st205 | A8 | 04:00.44 01:00.00 | +1:00.00 +0.00 | 106.3 +8.45 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 20:31.73 02:10.00 | | 96.4   | 2. | +1 | | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 21:14.51 01:00.00 | +42.78 +42.78 | 93.2 +1.30 | 3. | -1 | | HUSEK Ondrej Toyota Celica st205 | A8 | 21:23.55 03:15.00 | +51.82 +9.03 | 92.6 +1.57 | 4. | | | VOJCEK Mira Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 21:30.31 04:00.00 | +58.58 +6.76 | 92.1 +1.78 | 5. | | | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 24:50.31 07:20.00 | +4:18.58 +3:20.00 | 79.7 +7.84 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
BRABLEC Jan | Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | Suchá šotolina | 01:05.53 | 02:03.58 | 03:00.44 | | NEUMAN Jan | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Suchá šotolina | +00:04.22 | +00:08.56 | +00:13.83 | | VNOUCEK Mirus | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Suchá šotolina | +00:17.76 | +00:30.73 | +00:45.31 | C | VOJCEK Mira | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | HUSEK Ondrej | Toyota Celica st205 | A8 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|