|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SITAL Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:37.71 | | 99.2   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Toyota Celica st205 | A8 | 03:38.26 | +0.55 +0.55 | 99.0 +0.09 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:46.30 | +8.59 +8.03 | 95.4 +1.43 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KASPAR Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:53.39 | +15.68 +7.10 | 92.5 +2.61 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HEJTMANEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 04:21.28 | +43.57 +27.88 | 82.7 +7.26 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 04:37.71 01:00.00 | +1:00.00 +16.44 | 77.8 +10.00 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OREL Tomas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:41.29 | +1:03.58 +3.58 | 76.8 +10.60 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Myra43 Lancia Delta | A8 | 04:42.61 | +1:04.90 +1.32 | 76.4 +10.82 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:37.71 02:00.00 | +2:00.00 +55.10 | 64.0 +20.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARYSKO Tony Toyota Celica st205 | A8 | 19:18.74 | | 102.2   | 2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 19:26.63 | +7.89 +7.89 | 101.5 +0.24 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SITAL Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 19:56.33 01:00.00 | +37.60 +29.71 | 99.0 +1.14 | 4. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HEJTMANEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 20:03.96 | +45.22 +7.62 | 98.4 +1.37 | 5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KASPAR Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 20:49.43 | +1:30.69 +45.47 | 94.8 +2.76 | 6. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 21:59.29 03:00.00 | +2:40.55 +1:09.86 | 89.8 +4.88 | 7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OREL Tomas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:36.06 02:00.00 | +3:17.32 +36.77 | 87.3 +6.00 | 8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 24:08.79 05:00.00 | +4:50.05 +1:32.73 | 81.8 +8.82 | 9. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Myra43 Lancia Delta | A8 | 25:07.33 01:00.00 | +5:48.59 +58.54 | 78.6 +10.60 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
SITAL Jan | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Slicky | 01:08.83 | 02:20.69 | 03:37.71 | | MARYSKO Tony | Toyota Celica st205 | A8 | Slicky | +00:00.55 | +00:00.45 | +00:00.55 | | SOUREK Vaclav | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Slicky | +00:09.69 | +00:10.12 | +00:08.58 | | KASPAR Martin | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Slicky | +00:05.14 | +00:10.99 | +00:15.68 | | HEJTMANEK Jan | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Slicky | +00:00.70 | +00:01.21 | +00:43.56 | | NOVOTNY Pavel | Toyota Celica st205 | A8 | Slicky | +00:02.82 | --:--:-- | +01:00.00 | | OREL Tomas | Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | Slicky | +00:02.71 | +00:13.42 | +01:03.57 | | Myra43 | Lancia Delta | A8 | Slicky | +00:14.00 | +00:40.29 | +01:04.89 | C | VANIK Jan | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Slicky | +05:28.47 | +05:34.62 | +02:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|