# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NOVOTNY Pavel Toyota Celica st205 | A8 | 57:31.21 | | 123.3   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUNCL Karel Toyota Celica st205 | A8 | 57:40.44 | +9.23 +9.23 | 123.0 +0.08 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRUDER Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 57:46.42 | +15.21 +5.98 | 122.8 +0.13 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SENK Michal Toyota Celica st205 | A8 | 58:20.10 | +48.89 +33.68 | 121.6 +0.41 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BAYER Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 58:46.07 | +1:14.86 +25.97 | 120.7 +0.63 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KULHANEK Ales Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 58:58.07 | +1:26.86 +12.00 | 120.3 +0.73 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETRU Stanislav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 59:57.91 | +2:26.69 +59.84 | 118.3 +1.24 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BRABLEC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 60:26.82 | +2:55.61 +28.91 | 117.3 +1.49 |
9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JIRONC Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 60:28.33 | +2:57.12 +1.51 | 117.3 +1.50 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUCERA Michal Toyota Celica st205 | A8 | 60:52.49 | +3:21.28 +24.16 | 116.5 +1.70 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JURICA Stanislav Subaru Impreza 555 | A8 | 60:58.76 | +3:27.55 +6.27 | 116.3 +1.76 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Vratislav Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 61:46.61 | +4:15.40 +47.85 | 114.8 +2.16 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAUSKNOTZ Viktor Toyota Celica st205 | A8 | 62:12.49 | +4:41.27 +25.88 | 114.0 +2.38 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 65:42.41 | +8:11.20 +3:29.92 | 107.9 +4.16 |
15. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Subaru Impreza 555 | A8 | 67:46.43 | +10:15.22 +2:04.02 | 104.6 +5.20 |
16. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SITAL Marek Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 68:10.33 00:10.00 | +10:39.12 +23.90 | 104.0 +5.41 |
17. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BREZANSKY Vit Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 71:13.81 10:00.00 | +13:42.60 +3:03.48 | 99.6 +6.96 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 75:21.42 15:00.00 | +17:50.21 +4:07.61 | 94.1 +9.05 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALY Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 75:25.10 10:00.00 | +17:53.90 +3.69 | 94.0 +9.09 |
20. | +6 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZEMEK Michal Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 76:36.18 15:00.00 | +19:04.98 +1:11.08 | 92.6 +9.69 |
21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HERTL Jaroslav Toyota Celica st205 | A8 | 76:47.95 10:00.00 | +19:16.74 +11.76 | 92.3 +9.79 |
22. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZLEBEK Ivo Toyota Celica st205 | A8 | 77:35.25 15:10.00 | +20:04.04 +47.30 | 91.4 +10.19 |
23. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VALENTA Frantisek Lancia Delta | A8 | 77:44.31 20:00.00 | +20:13.09 +9.06 | 91.2 +10.26 |
24. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PASKER Dan Toyota Celica st205 | A8 | 80:24.06 20:00.00 | +22:52.85 +2:39.75 | 88.2 +11.61 |
25. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Subaru Impreza 555 | A8 | 80:40.84 20:00.00 | +23:09.63 +16.78 | 87.9 +11.76 |
26. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERA Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 80:52.47 20:00.00 | +23:21.27 +11.64 | 87.7 +11.86 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ORAVEC Tomas Subaru Impreza 555 | A8 | 84:50.85 20:00.00 | +27:19.64 +3:58.37 | 83.6 +13.87 |
28. | +5 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DANEK Miloslav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 86:13.38 25:00.00 | +28:42.17 +1:22.53 | 82.3 +14.57 |
29. | +3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UFTA Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 86:21.56 20:00.00 | +28:50.35 +8.18 | 82.1 +14.64 |
30. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LUKES Petr Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 86:47.01 20:00.00 | +29:15.80 +25.45 | 81.7 +14.85 |
31. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLESNIK Martin Subaru Impreza 555 | A8 | 86:50.95 20:00.00 | +29:19.74 +3.94 | 81.7 +14.89 |
32. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PILAR Vladimir Lancia Delta | A8 | 89:22.57 30:00.00 | +31:51.36 +2:31.62 | 79.4 +16.17 |
33. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELENKA Jiri Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 90:23.77 30:00.00 | +32:52.56 +1:01.20 | 78.5 +16.69 |
34. | ![Po předchozí RZ: 34. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZMOLIK Petr Toyota Celica st205 | A8 | 91:13.18 30:00.00 | +33:41.97 +49.41 | 77.7 +17.11 |
35. | ![Po předchozí RZ: 35. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STALMACH Michal Subaru Impreza 555 | A8 | 94:19.03 30:00.00 | +36:47.82 +3:05.85 | 75.2 +18.68 |
36. | ![Po předchozí RZ: 36. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VONKA Leo Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 94:57.09 35:00.00 | +37:25.88 +38.06 | 74.7 +19.00 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VNOUCEK Mirus Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 100:58.00 40:00.00 | +43:26.79 +6:00.91 | 70.2 +22.05 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VIK Vlastimil Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 107:06.16 45:00.00 | +49:34.95 +6:08.16 | 66.2 +25.17 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VINGAREK Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 109:37.12 50:00.00 | +52:05.91 +2:30.96 | 64.7 +26.45 |
40. | ![Po předchozí RZ: 40. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GRUNTORAD Franta Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 109:44.70 50:00.00 | +52:13.49 +7.58 | 64.6 +26.51 |
41. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBICIK Josef Toyota Celica st205 | A8 | 115:02.79 55:00.00 | +57:31.58 +5:18.08 | 61.6 +29.20 |
42. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HOZMAN Lukas Lancia Delta | A8 | 115:07.69 55:00.00 | +57:36.48 +4.90 | 61.6 +29.24 |
43. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NECHANICKY Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 118:06.48 60:00.00 | +60:35.27 +2:58.79 | 60.0 +30.76 |
44. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FARY Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 119:05.39 60:00.00 | +61:34.18 +58.91 | 59.6 +31.25 |
45. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Martin Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 121:54.32 55:10.00 | +64:23.11 +2:48.93 | 58.2 +32.68 |
46. | ![Po předchozí RZ: 46. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJ Martin Toyota Celica st205 | A8 | 127:45.86 70:10.00 | +70:14.64 +5:51.54 | 55.5 +35.66 |
47. | ![Po předchozí RZ: 47. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERNAT Jirka Toyota Celica st205 | A8 | 128:17.59 70:10.00 | +70:46.38 +31.73 | 55.3 +35.93 |
48. | ![Po předchozí RZ: 48. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SAJTAR Jiri Toyota Celica st205 | A8 | 132:25.79 75:00.00 | +74:54.58 +4:08.20 | 53.6 +38.03 |
49. | ![Po předchozí RZ: 49. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JILEMNICKY Marek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 133:42.41 75:10.00 | +76:11.20 +1:16.62 | 53.0 +38.67 |
50. | ![Po předchozí RZ: 50. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CVRCEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 136:47.60 80:00.00 | +79:16.39 +3:05.19 | 51.8 +40.24 |
51. | ![Po předchozí RZ: 51. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 136:47.91 80:00.00 | +79:16.70 +0.31 | 51.8 +40.24 |
52. | ![Po předchozí RZ: 52. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOKULIL Jiri Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 137:21.29 80:00.00 | +79:50.09 +33.39 | 51.6 +40.53 |
53. | ![Po předchozí RZ: 53. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREIT Michal Toyota Celica st205 | A8 | 137:22.12 80:00.00 | +79:50.91 +0.82 | 51.6 +40.53 |