|
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BANKS Tom Toyota Celica st205 | A8 | 03:47.39 | | 95.0   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PEPRNY Michal Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:54.30 | +6.91 +6.91 | 92.2 +1.15 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | pabloo_wrxsti Toyota Celica st205 | A8 | 03:58.16 | +10.77 +3.86 | 90.7 +1.79 | 4. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | SIDOROV Konstantin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:00.93 | +13.54 +2.77 | 89.7 +2.26 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:04.04 | +16.64 +3.12 | 88.5 +2.78 | 6. | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Bengt-Arne MOLIN Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:04.57 | +17.18 +0.53 | 88.3 +2.86 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Pwetr72 Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:10.74 | +23.35 +6.16 | 86.1 +3.89 | 8. | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HMaster Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:12.97 | +25.58 +2.23 | 85.4 +4.26 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LACIGA Jakub Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:16.16 | +28.77 +3.19 | 84.3 +4.79 | 10. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Jirka Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:21.18 | +33.78 +5.01 | 82.7 +5.63 | 11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Martas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:40.70 | +53.31 +19.53 | 76.9 +8.89 | 12. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jagermeister Toyota Celica st205 | A8 | 05:43.39 | +1:56.00 +1:02.69 | 62.9 +19.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | BANKS Tom Toyota Celica st205 | A8 | 06:32.93 | | 98.9   | 2. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PEPRNY Michal Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:44.25 | +11.31 +11.31 | 96.2 +1.05 | 3. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | pabloo_wrxsti Toyota Celica st205 | A8 | 06:44.54 | +11.61 +0.28 | 96.1 +1.07 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | SIDOROV Konstantin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:49.87 | +16.93 +5.33 | 94.9 +1.57 | 5. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:52.83 | +19.89 +2.96 | 94.2 +1.84 | 6. | -1 | ![Švédkso Švédkso](images/flgs/SE.gif) | Bengt-Arne MOLIN Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:54.44 | +21.50 +1.61 | 93.8 +1.99 | 7. | +3 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | HMaster Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:09.30 | +36.36 +14.87 | 90.6 +3.37 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LACIGA Jakub Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:11.01 | +38.08 +1.71 | 90.2 +3.53 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ROHLENA Jirka Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:16.83 | +43.90 +5.82 | 89.0 +4.06 | 10. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Pwetr72 Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:39.92 | +1:06.98 +23.08 | 84.5 +6.20 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SINDELAR Martas Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 07:40.00 | +1:07.06 +0.08 | 84.5 +6.21 | 12. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | jagermeister Toyota Celica st205 | A8 | 09:49.64 | +3:16.70 +2:09.63 | 65.9 +18.21 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|