|
Priprava na BRC - Anglie
Priprava pred dalsim podnikem BRC - Skoda Rallye Hradec Kralove. Pouze stredni poskozeni, SR. Pro vsechny!
11.7.2008 21:40 - 18.7.2008 20:00 |
12345678910 |
RZ/SS 7 - Harwood Forest Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, poledne, mlhavo, jasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | STEINER Pavel Lancia Delta | A8 | 03:48.93 | | 95.9   | 2. | | KUBICIK Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:58.94 | +10.01 +10.01 | 91.9 +1.64 | 3. | | VANIK Jan Toyota Celica st205 | A8 | 03:59.37 | +10.44 +0.43 | 91.7 +1.71 | 4. | | KAMENICKY Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:01.04 | +12.11 +1.67 | 91.1 +1.98 | 5. | | ZAPADLO Karel Toyota Celica st205 | A8 | 04:03.73 | +14.80 +2.70 | 90.1 +2.43 | 6. | | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:08.72 | +19.79 +4.99 | 88.3 +3.24 | 7. | | TatzJ Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 04:15.33 | +26.40 +6.61 | 86.0 +4.33 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | KAMENICKY Martin Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 21:07.88 | | 99.1   | 2. | | | KUBICIK Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 21:16.34 | +8.47 +8.47 | 98.4 +0.24 | 3. | | | KONZAL Michael Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 21:44.72 | +36.84 +28.37 | 96.3 +1.06 | 4. | | | TatzJ Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 22:21.38 | +1:13.50 +36.65 | 93.7 +2.11 | 5. | | | STEINER Pavel Lancia Delta | A8 | 25:36.07 05:00.00 | +4:28.19 +3:14.69 | 81.8 +7.68 | 6. | | | ZAPADLO Karel Toyota Celica st205 | A8 | 26:24.67 05:00.00 | +5:16.79 +48.60 | 79.3 +9.08 | 7. | | | VANIK Jan Toyota Celica st205 | A8 | 30:43.99 10:00.00 | +9:36.11 +4:19.32 | 68.1 +16.51 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|