|
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | Po RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZABA Piotr Subaru Impreza 555 | A8 | 05:37.35 | | 118.5   | 2. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | davidspader1 Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:53.20 | +15.85 +15.85 | 113.1 +1.43 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALY Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 05:56.91 | +19.55 +3.71 | 112.0 +1.76 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Schernstein Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 06:10.18 | +32.83 +13.27 | 107.9 +2.96 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:40.90 | +1:03.55 +30.73 | 99.7 +5.73 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | post mortem Lancia Delta | A8 | 07:27.79 | +1:50.44 +46.89 | 89.2 +9.95 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRYSTYN Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:37.35 02:00.00 | +2:00.00 +9.56 | 87.4 +10.81 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRCEK Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:37.35 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 87.4 +10.81 | = | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ADAM Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:37.35 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 87.4 +10.81 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLOUSEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 07:37.35 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 87.4 +10.81 | 11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 08:15.41 | +2:38.06 +38.06 | 80.7 +14.24 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ADAM Tomas Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 31:03.60 02:00.00 | | 90.4   | 2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 31:36.16 | +32.56 +32.56 | 88.9 +0.70 | 3. | +2 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GRZABA Piotr Subaru Impreza 555 | A8 | 31:36.35 04:00.00 | +32.75 +0.19 | 88.8 +0.70 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MALY Pavel Subaru Impreza 555 | A8 | 31:43.50 | +39.90 +7.15 | 88.5 +0.85 | 5. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | NEUMAN Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 33:05.70 04:00.00 | +2:02.10 +1:22.20 | 84.8 +2.61 | 6. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | FRCEK Vaclav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 33:20.71 04:00.00 | +2:17.11 +15.01 | 84.2 +2.93 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | post mortem Lancia Delta | A8 | 34:40.17 | +3:36.58 +1:19.47 | 81.0 +4.63 | 8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Schernstein Josef Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 36:39.11 08:00.00 | +5:35.51 +1:58.93 | 76.6 +7.17 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRYSTYN Miroslav Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 39:02.17 10:10.00 | +7:58.57 +2:23.06 | 71.9 +10.23 | 10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLOUSEK Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 41:01.82 13:00.00 | +9:58.22 +1:59.65 | 68.4 +12.78 | 11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | davidspader1 Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 41:20.66 13:30.00 | +10:17.05 +18.84 | 67.9 +13.19 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|