|
4.Classic Cup 2010
Shakedown
info: http://bkl.bruhy.de
18.3.2010 0:05 - 21.3.2010 23:59 |
12 |
RZ/SS 2 - Esporlas Výpis pro třídu (skupinu): A8 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | RUKAWA Kyon Subaru Impreza 555 | A8 | 03:15.84 | | 126.8   | 2. |  | ZELTINS Janis Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:21.02 | +5.18 +5.18 | 123.6 +0.75 | 3. |  | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:21.85 | +6.01 +0.83 | 123.1 +0.87 | 4. |  | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:24.03 | +8.19 +2.18 | 121.7 +1.19 | 5. |  | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 03:35.78 | +19.93 +11.75 | 115.1 +2.89 | 6. |  | HRADIL Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 03:50.26 | +34.40 +14.48 | 107.9 +4.99 | 7. |  | MORKOVSKY Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:50.66 | +34.81 +0.40 | 107.7 +5.05 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | RUKAWA Kyon Subaru Impreza 555 | A8 | 05:42.57 | | 117.7   | 2. |  |  | SOUREK Vaclav Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 05:56.36 | +13.79 +13.79 | 113.1 +1.23 | 3. | +1 |  | ZELTINS Janis Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:58.29 | +15.72 +1.93 | 112.5 +1.40 | 4. | -1 |  | PLACHY Petr Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 05:59.86 | +17.28 +1.56 | 112.0 +1.54 | 5. | +1 |  | TOMECEK Libor Toyota Celica st205 | A8 | 06:17.38 | +34.81 +17.52 | 106.8 +3.11 | 6. | -1 |  | HRADIL Tomas Toyota Celica st205 | A8 | 06:31.85 | +49.28 +14.47 | 102.9 +4.40 | 7. | +1 |  | MORKOVSKY Jan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 06:35.41 | +52.83 +3.56 | 102.0 +4.72 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.04.2025: Nová trať:
| 26.03.2025: Nová trať:
| 23.03.2025: Nové tratě:
- Hyppyrata tarmac I
- Hyppyrata tarmac II
- Passauna I
- Passauna II
| 04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
|
|
|
|