|
test
CZ
7.10.2009 13:48 - 13.10.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 2 - Stryckovy - Zadni Porici Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | HARKABUS Ivan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 03:24.31 | | 121.6   | 2. | | Myra43 Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 03:44.31 | +20.01 +20.01 | 110.7 +2.90 | 3. | | PACHECO Joao VW Golf IV Kit Car | A7 | 08:24.31 05:00.00 | +5:00.00 +4:39.99 | 49.3 +43.48 | = | | JURANEK Tomasz Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 08:24.31 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.3 +43.48 | = | | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 08:24.31 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.3 +43.48 | = | | Kuba Baran Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 08:24.31 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.3 +43.48 | = | | Przemek MAKÓWKA VW Golf IV Kit Car | A7 | 08:24.31 05:00.00 | +5:00.00 +0.00 | 49.3 +43.48 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | HARKABUS Ivan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 08:46.60 | | 110.1   | 2. | | | Myra43 Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 09:32.13 | +45.53 +45.53 | 101.3 +2.83 | 3. | | | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 14:19.84 05:00.00 | +5:33.24 +4:47.70 | 67.4 +20.70 | 4. | | | JURANEK Tomasz Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 14:25.02 05:00.00 | +5:38.42 +5.18 | 67.0 +21.02 | 5. | | | Przemek MAKÓWKA VW Golf IV Kit Car | A7 | 18:46.60 10:00.00 | +10:00.00 +4:21.58 | 51.4 +37.27 | = | | | PACHECO Joao VW Golf IV Kit Car | A7 | 18:46.60 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 51.4 +37.27 | = | | | Kuba Baran Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 18:46.60 10:00.00 | +10:00.00 +0.00 | 51.4 +37.27 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|