|
Anvel test
Licence OLD Challenge
5.7.2011 10:59 - 7.7.2011 23:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Hradek 1 Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PETER Marek Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:43.12 | | 93.6   | 2. | | JANUSKA Lubomir Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:54.65 | +11.54 +11.54 | 89.0 +1.99 | 3. | | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:00.70 | +17.57 +6.04 | 86.7 +3.03 | 4. | | PLESNIK Martin Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 04:02.09 | +18.98 +1.40 | 86.2 +3.27 | 5. | | KYSELY Jiri Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 05:43.12 02:00.00 | +2:00.00 +1:41.03 | 60.9 +20.69 | = | | BLAHA Martin Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 05:43.12 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 60.9 +20.69 | = | | MORKOVSKY Jan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 05:43.12 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 60.9 +20.69 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | PETER Marek Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 12:07.70 | | 101.9   | 2. | +1 | | JANUSKA Lubomir Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 12:34.89 | +27.18 +27.18 | 98.2 +1.32 | 3. | +2 | | PLESNIK Martin Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 13:00.98 | +53.28 +26.09 | 95.0 +2.59 | 4. | -3 | | KYSELY Jiri Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 13:59.38 02:00.00 | +1:51.68 +58.40 | 88.4 +5.42 | 5. | +2 | | MATEJKA Miroslav Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 14:25.94 02:00.00 | +2:18.24 +26.56 | 85.6 +6.71 | 6. | -2 | | BLAHA Martin Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 14:32.93 02:00.00 | +2:25.22 +7.00 | 85.0 +7.05 | 7. | -1 | | MORKOVSKY Jan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 15:51.58 04:00.00 | +3:43.87 +1:18.64 | 77.9 +10.87 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|