|
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIK Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:44.89 | | 81.6   | 2. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:54.44 | +9.55 +9.55 | 78.3 +1.87 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 03:59.52 | +14.63 +5.08 | 76.7 +2.87 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | AKRMAN Milos Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 04:54.05 | +1:09.16 +54.53 | 62.4 +13.56 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIK Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:44.89 | | 81.6   | 2. | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | NOVAK Klemen Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 03:54.44 | +9.55 +9.55 | 78.3 +1.87 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VOJCEK Mira Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 03:59.52 | +14.63 +5.08 | 76.7 +2.87 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | AKRMAN Milos Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 04:54.05 | +1:09.16 +54.53 | 62.4 +13.56 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
KLIK Martin | Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | Suchá šotolina | 01:14.63 | 02:25.57 | 03:44.89 | | NOVAK Klemen | Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | Suchá šotolina | +00:02.73 | +00:05.25 | +00:09.54 | | VOJCEK Mira | Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | Suchá šotolina | +00:06.54 | +00:09.63 | +00:14.62 | C | AKRMAN Milos | Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | Suchá šotolina | +00:10.14 | +00:16.28 | +01:09.15 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|