|
Rally 1
27.12.2009 14:30 - 31.12.2009 23:59 |
1234 |
RZ/SS 4 - Chirdonhead II Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a suchý, dobré podmínky, dopoledne, před deštěm, oblačno 6.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | Po RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRGA Radim Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 04:05.10 01:00.00 | | 101.3   | = | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | JEVTIC Ivan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 04:05.10 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 101.3 +0.00 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJDAK Tomek VW Golf IV Kit Car | A7 | 04:05.10 01:00.00 | +0.00 +0.00 | 101.3 +0.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJDAK Tomek VW Golf IV Kit Car | A7 | 11:40.37 01:00.00 | | 122.8   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRGA Radim Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 13:10.69 02:00.00 | +1:30.32 +1:30.32 | 108.8 +3.78 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Srbsko Srbsko](images/flgs/RS.gif) | JEVTIC Ivan Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 13:25.55 01:00.00 | +1:45.19 +14.87 | 106.8 +4.40 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
JEVTIC Ivan | Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | Suchá šotolina | 01:18.70 | --:--:-- | 04:05.10 | | DRGA Radim | Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | Suchá šotolina | +00:02.63 | 02:34.76 | +00:00.00 | | MAJDAK Tomek | VW Golf IV Kit Car | A7 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +00:00.00 | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|