|
SUBARU-LT
Gravel
3.12.2009 17:05 - 6.12.2009 23:59 |
123 |
RZ/SS 3 - Prospect Ridge II Výpis pro třídu (skupinu): A7 povrch nový a mokrý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 7.9 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | Po RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | DUSCHANEK Karel Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 05:20.89 | | 88.6   | 2. | | LIBAL Zdenek Lada 21107 Kit Car | A7 | 06:16.53 | +55.63 +55.63 | 75.5 +7.04 | 3. | | Kontinent Motorsport Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 08:20.90 03:00.00 | +3:00.00 +2:04.37 | 56.8 +22.78 | = | | ELLSCHLAGER Jirka Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 08:20.90 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 56.8 +22.78 | = | | REZNICEK Milan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 08:20.90 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 56.8 +22.78 | 6. | | KOTAS Jari Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 11:20.90 06:00.00 | +6:00.00 +3:00.00 | 41.8 +45.57 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | LIBAL Zdenek Lada 21107 Kit Car | A7 | 15:01.86 | | 83.4   | 2. | +2 | | DUSCHANEK Karel Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 16:14.41 03:00.00 | +1:12.55 +1:12.55 | 77.2 +3.47 | 3. | | | ELLSCHLAGER Jirka Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 19:07.57 06:00.00 | +4:05.70 +2:53.15 | 65.6 +11.76 | 4. | +1 | | Kontinent Motorsport Seat Ibiza Kit Car Evo II | A7 | 19:31.81 06:00.00 | +4:29.94 +24.24 | 64.2 +12.92 | 5. | -3 | | KOTAS Jari Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 20:17.76 06:00.00 | +5:15.89 +45.95 | 61.8 +15.11 | 6. | | | REZNICEK Milan Volkswagen Golf Kit Car TDI | A7 | 22:07.57 09:00.00 | +7:05.70 +1:49.81 | 56.7 +20.37 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 28.11.2024: Aktualizovaná auta:
| 23.11.2024: Aktualizovaná auta:
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
| 26.10.2024: Nové tratě:
- Neubuz - Slusovice
- VALSTAGNA - Historic gravel
| 13.06.2024: Nová trať:
|
|
|
|