|
Sumburk2007, Sosnova + GB
Další volné prázdninové testy na CZ zkouškách. Tentokrát i s GB. Povolená volba nastavení.
Špatné počasí na všech RZ !
Díky ne častým variantám počasí je to zároveň ověření, v jakém stavu máte tracksettings.ini
30.7.2011 8:00 - 5.8.2011 23:59 |
123456 |
RZ/SS 6 - Sweet Lamb Výpis pro třídu (skupinu): A6 povrch nový a mokrý, špatné podmínky, odpoledne, hustý déšť, zataženo 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | Po RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  | adamus18 Lada Kalina R2 | A6 | 03:32.57 | | 86.4   | 2. |  | NOWAK Martin Lada Kalina R2 | A6 | 03:50.69 | +18.13 +18.13 | 79.6 +3.55 | 3. |  | BRODZICKI Jakub Lada Kalina R2 | A6 | 04:32.57 01:00.00 | +1:00.00 +41.87 | 67.4 +11.76 | 4. |  | ZWARDON Damian Peugeot 205 GTi gr.A6 | A6 | 04:53.98 | +1:21.41 +21.41 | 62.5 +15.96 | 5. |  | ZELIK Jiri Lada Kalina R2 | A6 | 05:35.03 | +2:02.46 +41.05 | 54.8 +24.01 | 6. |  | ROTSEDL Tomas Peugeot 205 GTi gr.A6 | A6 | 05:35.72 | +2:03.16 +0.69 | 54.7 +24.15 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. |  |  | ZWARDON Damian Peugeot 205 GTi gr.A6 | A6 | 35:15.46 | | 76.2   | 2. |  |  | ZELIK Jiri Lada Kalina R2 | A6 | 37:20.84 | +2:05.38 +2:05.38 | 72.0 +2.80 | 3. | +1 |  | adamus18 Lada Kalina R2 | A6 | 37:30.13 03:00.00 | +2:14.66 +9.28 | 71.7 +3.01 | 4. | -1 |  | BRODZICKI Jakub Lada Kalina R2 | A6 | 37:48.21 04:20.00 | +2:32.75 +18.07 | 71.1 +3.41 | 5. |  |  | NOWAK Martin Lada Kalina R2 | A6 | 38:31.84 04:00.00 | +3:16.38 +43.63 | 69.8 +4.38 | 6. |  |  | ROTSEDL Tomas Peugeot 205 GTi gr.A6 | A6 | 42:12.23 02:00.00 | +6:56.77 +3:40.39 | 63.7 +9.30 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
04.03.2025: Aktualizovaná auta:
- Porsche 911 GT3 RS (2010) RGT
| 14.02.2025: Nové auto:
| 02.02.2025: Nová trať:
| 19.01.2025: Nová trať:
| 18.12.2024: Aktualizovaná fyzika NGP 7.4.778.507
Aktualizovaná auta:
- Skoda Fabia RS Rally2
- Ford Fiesta Rally2
- Hyundai i20 N Rally2
|
|
|
|