|
ewII
13.5.2009 20:33 - 14.5.2009 23:59 |
1 |
RZ/SS 1 - East-West II Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 9.6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | Po RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bart00 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:16.67 | | 79.1   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BEDNARSKI Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:33.14 | +16.47 +16.47 | 76.3 +1.72 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRYAK Ales Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 12:35.05 | +5:18.38 +5:01.91 | 45.8 +33.16 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bart00 Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:16.67 | | 79.1   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BEDNARSKI Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:33.14 | +16.47 +16.47 | 76.3 +1.72 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DRYAK Ales Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 12:35.05 | +5:18.38 +5:01.91 | 45.8 +33.16 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
Bart00 | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | 02:43.21 | 05:20.50 | 07:16.67 | | BEDNARSKI Pawel | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:01.32 | -00:02.42 | +00:16.46 | | DRYAK Ales | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +02:38.31 | +04:25.32 | +05:18.38 | | MotoDaro | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +01:14.53 | +03:58.76 | --:--:-- | | RYBCZYK Tomasz | Zastava Yugo A5 | A5 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | haosek | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:28.37 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|