|
Motivation Rally
Help me find the motivation needed to finish my BA paper.
17.7.2011 14:55 - 23.7.2011 23:59 |
123456 |
RZ/SS 4 - Sweet Lamb Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 5.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | BUCZEK Lukas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:31.64 | | 86.7   | 2. | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:34.66 | +3.02 +3.02 | 85.5 +0.59 | 3. | | VORONTSOV Sergei Lada Samara 1400 | A5 | 03:36.51 | +4.87 +1.85 | 84.8 +0.95 | 4. | | STEINBERG Kurt Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:43.24 | +11.60 +6.73 | 82.2 +2.27 | 5. | | POLAK Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:09.11 | +37.47 +25.87 | 73.7 +7.35 | 6. | | BANASZEK Piotrek Lada Samara 1400 | A5 | 04:31.64 01:00.00 | +1:00.00 +22.53 | 67.6 +11.76 | 7. | | GOLA Hubert Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:14.75 01:40.00 | +1:43.11 +43.11 | 58.3 +20.22 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | BUCZEK Lukas Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 15:43.66 | | 91.6   | 2. | +1 | | Mateusz Senko Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:39.64 | +1:55.97 +1:55.97 | 81.5 +4.83 | 3. | +1 | | POLAK Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 18:32.31 03:00.00 | +2:48.64 +52.67 | 77.7 +7.03 | 4. | +2 | | STEINBERG Kurt Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 18:44.58 01:00.00 | +3:00.91 +12.27 | 76.8 +7.54 | 5. | +2 | | VORONTSOV Sergei Lada Samara 1400 | A5 | 18:44.76 02:50.00 | +3:01.09 +0.18 | 76.8 +7.55 | 6. | -2 | | BANASZEK Piotrek Lada Samara 1400 | A5 | 18:54.84 04:00.00 | +3:11.18 +10.09 | 76.1 +7.97 | 7. | +1 | | GOLA Hubert Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 21:58.42 01:40.00 | +6:14.75 +3:03.57 | 65.5 +15.61 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|