|
Rally 1
29.10.2011 20:07 - 4.11.2011 23:59 |
123 |
RZ/SS 2 - Fraizer Wells Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | DalšíPo RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:19.19 | | 129.3   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OPRSAL Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:26.84 | +7.65 +7.65 | 122.6 +1.53 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BOGDANIK Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:37.10 | +17.91 +10.26 | 114.6 +3.58 | 4. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SKRZYPCZYK Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:38.31 | +19.12 +1.21 | 113.7 +3.82 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 02:57.01 | +37.82 +18.70 | 101.7 +7.56 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KRUSZ Piotr Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:45.78 | | 114.8   | 2. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OPRSAL Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:58.89 | +13.12 +13.12 | 108.5 +1.82 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SKRZYPCZYK Konrad Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:09.61 | +23.83 +10.72 | 103.8 +3.31 | 4. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | BOGDANIK Pawel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:12.47 | +26.70 +2.86 | 102.7 +3.71 | 5. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TEPLY Radek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:23.36 | +37.58 +10.89 | 98.4 +5.22 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|