|
Hradek
for all, realistic, service 90 s, superrally
31.10.2009 21:48 - 6.11.2009 23:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Hradek 1 Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 5.8 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | PETERA Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:31.56 | | 76.9   | 2. | | VAGNER Olda Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:38.59 | +7.03 +7.03 | 74.9 +1.21 | 3. | | ROKITA Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:15.80 | +44.24 +37.21 | 66.1 +7.63 | 4. | | Luther Blissett Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 05:16.69 | +45.13 +0.90 | 65.9 +7.78 | 5. | | belec robert Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:31.56 03:00.00 | +3:00.00 +2:14.87 | 46.2 +31.03 | = | | Jacek Kulaga Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:31.56 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 46.2 +31.03 | = | | Krzysiek Pawlak Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:31.56 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 46.2 +31.03 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | | ROKITA Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 14:33.41 | | 71.7   | 2. | +1 | | VAGNER Olda Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 14:41.27 | +7.87 +7.87 | 71.1 +0.45 | 3. | -2 | | belec robert Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 16:09.11 03:00.00 | +1:35.70 +1:27.84 | 64.6 +5.50 | 4. | +1 | | PETERA Pavel Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:31.04 03:00.00 | +2:57.63 +1:21.93 | 59.6 +10.21 | 5. | -1 | | Luther Blissett Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:40.74 03:00.00 | +3:07.33 +9.69 | 59.1 +10.77 | 6. | | | Krzysiek Pawlak Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:04.45 09:00.00 | +7:31.04 +4:23.70 | 47.3 +25.92 | 7. | +1 | | Jacek Kulaga Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 22:14.45 09:10.00 | +7:41.04 +10.00 | 46.9 +26.50 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|