|
UK
for all, realistic, superrally, service 30 min
7.8.2010 7:43 - 13.8.2010 23:59 |
12345678910 |
RZ/SS 1 - Harwood Forest Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch nový a suchý, dobré podmínky, poledne, průzračno, jasno 6.1 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| Na RZ 1 | DalšíPo RZ 1 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULA Dawid Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:43.14 | | 98.4   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TOMASIK Lukasz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:13.70 | +2:30.56 +2:30.56 | 58.8 +24.68 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WÓJCIK Maciek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:43.14 05:00.00 | +5:00.00 +2:29.44 | 42.0 +49.18 |
|
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | CEBULA Dawid Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:43.14 | | 98.4   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | TOMASIK Lukasz Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:13.70 | +2:30.56 +2:30.56 | 58.8 +24.68 | 3. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WÓJCIK Maciek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 08:43.14 05:00.00 | +5:00.00 +2:29.44 | 42.0 +49.18 |
|
Sledovat turnaj živě
DalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
CEBULA Dawid | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | 01:16.64 | 02:25.58 | 03:43.14 | | TOMASIK Lukasz | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:46.97 | +01:39.13 | +02:30.55 | | WÓJCIK Maciek | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | +05:00.00 | | marcelo cheroni | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | | JAROS Michal | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | --:--:-- | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|