|
test počasí
13.1.2011 22:37 - 15.1.2011 23:59 |
12 |
RZ/SS 2 - Chirdonhead Výpis pro třídu (skupinu): A5 povrch rozbitý a mokrý, špatné podmínky, odpoledne, hustá mlha, zataženo 7 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 2 | Po RZ 2 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZKI Przemek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 03:53.66 | | 107.8   | 2. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SERMAK Kamil Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:08.61 | +14.94 +14.94 | 101.4 +2.13 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZVONAR Marek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 04:38.14 | +44.48 +29.53 | 90.6 +6.35 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RUDZKI Przemek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 06:56.67 | | 99.4   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SERMAK Kamil Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 07:13.72 | +17.05 +17.05 | 95.5 +1.48 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZVONAR Marek Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 09:04.15 | +2:07.48 +1:50.43 | 76.1 +11.09 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
RUDZKI Przemek | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Mokrá šotolina | 01:21.59 | 02:39.06 | 03:53.66 | | SERMAK Kamil | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Mokrá šotolina | +00:04.32 | +00:12.09 | +00:14.94 | | ZVONAR Marek | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Suchá šotolina | +00:11.29 | +00:27.30 | +00:44.47 | | Jakub Orsak | Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | Mokrá šotolina | +01:04.47 | --:--:-- | --:--:-- | |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|