|
3 Runda Pucharu Asow 2010
Only for Polish drivers. Auta z klas: A8, A7, A6, A5, N3, H. Zgłoszenia przez funkcję enroll. www.puchar-asow.pl
7.6.2010 6:00 - 13.6.2010 23:59 |
123456789 |
RZ/SS 7 - OS 7 Výpis pro třídu (skupinu): N3 povrch nový a vlhký, špatné podmínky, dopoledne, mírný déšť, zataženo 6 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 7 | DalšíPo RZ 7 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | MALISZ Rafal Ford Fiesta ST | N3 | 04:06.50 | | 87.6   | 2. | | RAJEWSKI Tomasz Ford Fiesta ST | N3 | 04:12.07 | +5.56 +5.56 | 85.7 +0.93 | 3. | | SWIECH Pawel Ford Fiesta ST | N3 | 04:18.90 | +12.40 +6.83 | 83.4 +2.07 | 4. | | ZACHARIASZ Lukasz Ford Fiesta ST | N3 | 05:05.88 | +59.38 +46.99 | 70.6 +9.90 | 5. | | SARABURA Lukasz Ford Fiesta ST | N3 | 06:06.50 02:00.00 | +2:00.00 +1:00.62 | 58.9 +20.00 | = | | KUBICKI Pawel Ford Fiesta ST | N3 | 06:06.50 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 58.9 +20.00 | = | | KARPIEL Kamil Ford Fiesta ST | N3 | 06:06.50 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 58.9 +20.00 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | MALISZ Rafal Ford Fiesta ST | N3 | 30:29.44 | | 99.0   | 2. | | | SWIECH Pawel Ford Fiesta ST | N3 | 31:37.83 | +1:08.39 +1:08.39 | 95.4 +1.36 | 3. | | | RAJEWSKI Tomasz Ford Fiesta ST | N3 | 35:06.19 02:00.00 | +4:36.76 +3:28.37 | 86.0 +5.50 | 4. | | | ZACHARIASZ Lukasz Ford Fiesta ST | N3 | 36:27.66 04:00.00 | +5:58.22 +1:21.45 | 82.8 +7.12 | 5. | | | KARPIEL Kamil Ford Fiesta ST | N3 | 38:31.19 08:00.00 | +8:01.75 +2:03.53 | 78.3 +9.58 | 6. | | | KUBICKI Pawel Ford Fiesta ST | N3 | 39:59.16 08:00.00 | +9:29.72 +1:27.97 | 75.5 +11.33 | 7. | | | SARABURA Lukasz Ford Fiesta ST | N3 | 42:00.21 12:00.00 | +11:30.78 +2:01.06 | 71.9 +13.73 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|