|
!!!!! OPRAVENE TRATE !!!!!
Tohle je pro všechny komu padá Bergeim a Pekla při dobrých podmínkách a mokrém povrchu. Založeno bylo dost rádoby testů ale nikdo nedal link ostatním jezdcům kde opravu stáhnout. Opravy tratí budu sbírat a přidávat na náš web. Každá změna se vkládá do MAPS - DOWNLOAD
27.3.2013 0:04 - 1.4.2013 23:59 |
123456 |
RZ/SS 3 - Peklo Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a mokrý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 8.5 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 3 | DalšíPo RZ 3 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 05:55.93 | | 86.0   | 2. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANDL Miroslav Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 05:56.93 | +1.00 +1.00 | 85.7 +0.12 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:00.84 | +4.91 +3.91 | 84.8 +0.58 | 4. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SABADOS Anton Citroen C2 S1600 | S1600 | 06:06.79 | +10.86 +5.95 | 83.4 +1.28 | 5. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANIAK radek Lada Kalina R2 | A6 | 06:55.93 01:00.00 | +1:00.00 +49.14 | 73.6 +7.06 | 6. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | 420 BMW M3 e30 grH | H | 07:06.12 | +1:10.19 +10.19 | 71.8 +8.26 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZELIK Jiri Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 17:55.69 | | 82.0   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BABAK Oldrich Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 18:01.18 | +5.49 +5.49 | 81.6 +0.22 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JANDL Miroslav Ford Focus RS WRC 06 | WRC | 18:07.13 | +11.44 +5.95 | 81.1 +0.47 | 4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SABADOS Anton Citroen C2 S1600 | S1600 | 18:49.31 | +53.62 +42.18 | 78.1 +2.19 | 5. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANIAK radek Lada Kalina R2 | A6 | 20:28.56 02:00.00 | +2:32.87 +1:39.25 | 71.8 +6.24 | 6. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | 420 BMW M3 e30 grH | H | 21:21.11 01:00.00 | +3:25.43 +52.56 | 68.8 +8.38 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
BABAK Oldrich | Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | Mokré na asfalt | 02:13.22 | 04:02.25 | 05:55.93 | | JANDL Miroslav | Ford Focus RS WRC 06 | WRC | Mokré na asfalt | +00:03.00 | +00:01.16 | +00:00.99 | | ZELIK Jiri | Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | Mokré na asfalt | -00:01.00 | -00:01.58 | +00:04.91 | | SABADOS Anton | Citroen C2 S1600 | S1600 | Mokré na asfalt | +00:05.04 | +00:07.82 | +00:10.86 | C | JANIAK radek | Lada Kalina R2 | A6 | Mokré na asfalt | --:--:-- | --:--:-- | +01:00.00 | | 420 | BMW M3 e30 grH | H | Mokré na asfalt | +00:32.87 | +00:50.36 | +01:10.18 | |
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
6 | SABADOS Anton | uspesna praca... moje opravy funguju...... to som uz vedel davno :D | 3 | SABADOS Anton | kto pouziva moje subory, nemusi sa bat od padu ani na beznom a rozbitom povrchu.... | 1 | SABADOS Anton | tieto trate humalamaki, Peklo a Bergheim som opravil este niekedy na jesen minuleho roku, a nikde to nie je na stiahnutie je omyl.... staci pozriet na stranku ThunderCup alebo ThunderCup 2 - Downloads, a okrem to som linky poslal a do Fora na Onlineracing.cz, ale stamat linky boli rychlo zmazany... |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|