|
|
|
| PředchozíNa RZ 5 | DalšíPo RZ 5 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 03:12.73 | | 128.9   | 2. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | VOLKOVICH Alexander Subaru Impreza N14 | N4 | 03:15.82 | +3.10 +3.10 | 126.8 +0.45 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:18.69 | +5.96 +2.86 | 125.0 +0.86 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 03:25.98 | +13.26 +7.29 | 120.6 +1.92 | 5. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ARENDAC Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 03:27.90 | +15.18 +1.92 | 119.5 +2.20 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUSCHANEK Karel Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 03:35.11 | +22.38 +7.21 | 115.5 +3.24 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | paros Renault Clio S1600 | S1600 | 04:05.27 | +52.54 +30.16 | 101.3 +7.61 | 8. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 05:12.73 02:00.00 | +2:00.00 +1:07.45 | 79.4 +17.39 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 05:12.73 02:00.00 | +2:00.00 +0.00 | 79.4 +17.39 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HASA Rostislav Subaru Impreza N14 | N4 | 21:17.28 | | 108.5   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | VOLKOVICH Alexander Subaru Impreza N14 | N4 | 22:00.12 | +42.84 +42.84 | 105.0 +1.11 | 3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 23:11.89 02:00.00 | +1:54.61 +1:11.77 | 99.6 +2.98 | 4. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUSCHANEK Karel Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | 24:02.78 | +2:45.50 +50.89 | 96.1 +4.30 | 5. | +2 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ARENDAC Jan Peugeot 207 S2000 | S2000 | 24:51.93 02:00.00 | +3:34.65 +49.15 | 92.9 +5.58 | 6. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CERVENY Martin Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | 25:38.92 04:00.00 | +4:21.64 +46.99 | 90.1 +6.80 | 7. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUCHACEK Jan Peugeot 206 S1600 | S1600 | 26:15.77 02:00.00 | +4:58.49 +36.85 | 88.0 +7.75 | 8. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETER Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 26:34.82 04:00.00 | +5:17.54 +19.05 | 86.9 +8.25 | 9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | paros Renault Clio S1600 | S1600 | 27:26.54 00:15.00 | +6:09.26 +51.72 | 84.2 +9.59 |
|
Sledovat turnaj živě
PředchozíDalšíSchovej mezičasy
Jméno | Auto | Třída | Pneumatiky | Mezičas 1 | Mezičas 2 | Cíl | |
---|
HASA Rostislav | Subaru Impreza N14 | N4 | Slicky | 01:07.29 | 02:09.54 | 03:12.73 | | VOLKOVICH Alexander | Subaru Impreza N14 | N4 | Slicky | +00:01.21 | +00:01.67 | +00:03.09 | | KEST Karel | Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | Slicky | +00:01.87 | +00:01.11 | +00:05.96 | | DUCHACEK Jan | Peugeot 206 S1600 | S1600 | Slicky | +00:06.26 | +00:09.09 | +00:13.25 | | ARENDAC Jan | Peugeot 207 S2000 | S2000 | Slicky | +00:07.72 | +00:12.72 | +00:15.17 | | DUSCHANEK Karel | Abarth Grande Punto S2000 | S2000 | Slicky | +00:13.42 | +00:17.80 | +00:22.38 | | paros | Renault Clio S1600 | S1600 | Slicky | +00:19.62 | +00:36.50 | +00:52.54 | | CERVENY Martin | Peugeot 306 Maxi Evo 2 | A7 | Slicky | --:--:-- | --:--:-- | +02:00.00 | | PETER Marek | Subaru Impreza N14 URT | N4 | Slicky | +00:03.03 | +00:08.33 | +02:00.00 | |
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
9 | ARENDAC Jan | diky | 9 | HASA Rostislav | dik za turnaj | 9 | KEST Karel | skoda 2 RZ mohlo to byt lepsi | 9 | paros | Tak aspon se mi podarilo dokoncit i posledni etapu takze krome skratu v 6 a etape ktere me pripravili o dobr vysledek docela slusna rally na me pomery, urcite zaklad na kterem se da stavet.Doufam ze me vykony pujdou jen nahoru :-) | 9 | VOLKOVICH Alexander | na finish crash :( | 8 | DUSCHANEK Karel | Sama chyba :-( | 8 | HASA Rostislav | auto na sracky,snad to dotahnem do cile | 8 | paros | Bohuzel jsem se nevyvaroval dalsiho zkratu naprosto zbytecne chybicky ktera me pripravila uz naprosto o vse !! :) no ale nic snad aspon dojedu a s lepsim vysledkem muzu pocitat jedine do priste | 8 | ZETAK Dennis | ty vole 131km/h priemerna rychlost.. asi moj osobak.. ale len asi .. o par stotin | 7 | CERVENY Martin | Tak dneska delam kopancu ... | 7 | KEST Karel | je cas na jeden Chodovarek | 7 | ZETAK Dennis | slaby cas ale bez chyb som siel | 6 | paros | Bohuzel prvni cast rally se mi povedla vyborne a bez chyby a ted male zavahani v zatacce a narazeni do znacky a konecna, bohuzel, chvilka nepoznornosti me pripravila o sanci na pekny vysledek, skoda. | 5 | ZETAK Dennis | sakra.. 2 vylety.. a velke | 4 | paros | Skoda par chybicek ktere me staly cenne sekundy | 4 | ZETAK Dennis | hrozneee | 3 | paros | Opet stabilni vykon bez chyby, spokojenost. | 3 | VOLKOVICH Alexander | help(+40sek) and finish crash :( | 3 | ZETAK Dennis | hrozne daco.. | 2 | paros | poklidna rz, jel jsem si svojwe tempo a jen jsem s vychutnaval krasnou trat | 2 | ZETAK Dennis | troska chybycky | 1 | HASA Rostislav | zbytecne chyby | 1 | paros | rz se mi az na male chybicky pomerne vydarila akorat by to chtelo jeste pridat na rychlosti a bude to ok, ale hlavni je dojet do cile | 1 | ZETAK Dennis | zlamane auto |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|