|
|
|
| PředchozíNa RZ 6 | DalšíPo RZ 6 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUSAR Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:08.19 | | 132.0   | 2. | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GOMES Daniel Fiat Punto S1600 | S1600 | 03:08.36 | +0.16 +0.16 | 131.9 +0.02 | 3. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRÁNA Radek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:10.81 | +2.61 +2.45 | 130.2 +0.38 | 4. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLAVKA Jiri Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:13.30 | +5.09 +2.49 | 128.5 +0.74 | 5. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DIVILA Lukas Citroen Saxo S1600 | S1600 | 03:15.49 | +7.30 +2.20 | 127.1 +1.06 | 6. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORUTA Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:15.54 | +7.34 +0.04 | 127.0 +1.06 | 7. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:17.35 | +9.16 +1.81 | 125.9 +1.33 | 8. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MARNIK Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 03:17.90 | +9.71 +0.55 | 125.5 +1.41 | 9. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 03:20.85 | +12.66 +2.95 | 123.7 +1.83 | 10. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | AHMETSHIN Evgeniy Subaru Impreza N14 | N4 | 03:24.93 | +16.73 +4.08 | 121.2 +2.43 | 11. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | WOLAJNYK Ales Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 03:28.76 | +20.56 +3.82 | 119.0 +2.98 | 12. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 03:35.95 | +27.76 +7.20 | 115.0 +4.02 | 13. | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 03:39.76 | +31.56 +3.80 | 113.0 +4.57 | 14. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MICA Petr Subaru Impreza N14 URT | N4 | 03:43.06 | +34.86 +3.30 | 111.4 +5.05 | 15. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERKA Emil Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:44.06 | +35.86 +1.00 | 110.9 +5.20 | 16. | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | CHERNOV Rost Suzuki Swift S1600 | S1600 | 03:50.27 | +42.08 +6.22 | 107.9 +6.10 | 17. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REPCAK Petr Subaru Impreza N14 | N4 | 04:00.90 | +52.71 +10.63 | 103.1 +7.64 | 18. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 04:03.81 | +55.62 +2.92 | 101.9 +8.06 | 19. | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | TOKAREV VLAD MG ZR Super 1600 | S1600 | 04:52.27 | +1:44.07 +48.45 | 85.0 +15.08 | 20. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Schernstein Josef Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 06:08.19 03:00.00 | +3:00.00 +1:15.93 | 67.5 +26.09 | = | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RANDYSEK Roman Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 06:08.19 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 67.5 +26.09 | = | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLIMAS Adrian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 06:08.19 03:00.00 | +3:00.00 +0.00 | 67.5 +26.09 | 23. | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PURINO Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 06:08.36 03:00.00 | +3:00.16 +0.16 | 67.4 +26.11 | 24. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Kuczer Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 06:13.30 03:00.00 | +3:05.10 +4.94 | 66.5 +26.83 | 25. | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SLIWKA David Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 06:23.36 03:15.00 | +3:15.16 +10.06 | 64.8 +28.28 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BORUTA Pavel Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 23:11.95 | | 96.5   | 2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DUDA Marek Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 23:17.25 | +5.30 +5.30 | 96.1 +0.14 | 3. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 23:19.15 | +7.20 +1.90 | 96.0 +0.19 | 4. | -3 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Peugeot 207 S2000 | S2000 | 23:40.45 | +28.50 +21.30 | 94.5 +0.76 | 5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MARNIK Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 23:46.60 | +34.65 +6.15 | 94.1 +0.93 | 6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VRÁNA Radek Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 23:47.71 | +35.76 +1.11 | 94.1 +0.96 | 7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | WOLAJNYK Ales Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 24:29.62 | +1:17.67 +41.91 | 91.4 +2.08 | 8. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DIVILA Lukas Citroen Saxo S1600 | S1600 | 25:08.46 00:40.00 | +1:56.51 +38.84 | 89.0 +3.12 | 9. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MICA Petr Subaru Impreza N14 URT | N4 | 25:19.25 | +2:07.30 +10.79 | 88.4 +3.41 | 10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PETERKA Emil Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 25:37.54 | +2:25.59 +18.29 | 87.3 +3.90 | 11. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HLAVKA Jiri Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 25:55.43 03:00.00 | +2:43.47 +17.89 | 86.3 +4.38 | 12. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HUSAR Martin Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 26:18.50 03:00.00 | +3:06.55 +23.07 | 85.1 +5.00 | 13. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BERAN Petr Citroen C2 S1600 | S1600 | 26:50.87 | +3:38.92 +32.36 | 83.4 +5.87 | 14. | -5 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KLIMAS Adrian Peugeot 207 S2000 | S2000 | 27:45.20 06:00.00 | +4:33.25 +54.33 | 80.6 +7.33 | 15. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | REPCAK Petr Subaru Impreza N14 | N4 | 27:46.25 | +4:34.30 +1.05 | 80.6 +7.35 | 16. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | CHERNOV Rost Suzuki Swift S1600 | S1600 | 28:13.36 | +5:01.41 +27.11 | 79.3 +8.08 | 17. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | AHMETSHIN Evgeniy Subaru Impreza N14 | N4 | 28:29.92 03:00.00 | +5:17.97 +16.55 | 78.5 +8.52 | 18. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | GOMES Daniel Fiat Punto S1600 | S1600 | 28:41.02 06:00.00 | +5:29.07 +11.10 | 78.0 +8.82 | 19. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | RANDYSEK Roman Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 29:37.56 06:00.00 | +6:25.61 +56.54 | 75.5 +10.34 | 20. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | HRONEC Stanislav Subaru Impreza N12 | N4 | 30:19.81 06:00.00 | +7:07.86 +42.25 | 73.8 +11.47 | 21. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Schernstein Josef Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 31:41.41 09:00.00 | +8:29.46 +1:21.59 | 70.6 +13.66 | 22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | PURINO Michal Citroen C2 S1600 | S1600 | 35:32.15 12:00.00 | +12:20.20 +3:50.74 | 63.0 +19.84 | 23. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | TOKAREV VLAD MG ZR Super 1600 | S1600 | 37:58.07 09:00.00 | +14:46.12 +2:25.91 | 58.9 +23.76 | 24. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SLIWKA David Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 38:19.42 15:15.00 | +15:07.47 +21.35 | 58.4 +24.33 | 25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Bartek Kuczer Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 39:19.39 15:00.00 | +16:07.44 +59.97 | 56.9 +25.94 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|