|
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:18.22 | | 125.3   | 2. | | KUCEJ Milan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 03:20.60 | +2.38 +2.38 | 123.8 +0.34 | 3. | | PUTALA Filip Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:24.54 | +6.32 +3.94 | 121.4 +0.92 | 4. | | TOKOLY Vladimir Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 03:28.90 | +10.67 +4.34 | 118.9 +1.55 | 5. | | BABAK Oldrich Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 04:18.22 01:00.00 | +1:00.00 +49.33 | 96.2 +8.70 | 6. | | TINO Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:24.54 01:00.00 | +1:06.31 +6.32 | 93.9 +9.61 | = | | HERCKA Miro Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:24.54 01:00.00 | +1:06.31 +0.00 | 93.9 +9.61 | = | | FIDES Rudo Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 04:24.54 01:00.00 | +1:06.31 +0.00 | 93.9 +9.61 | 9. | | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 04:58.61 | +1:40.39 +34.07 | 83.2 +14.55 | 10. | | SLANY Mirek Renault 5 GT Turbo | H | 05:49.52 | +2:31.30 +50.92 | 71.1 +21.93 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | VALEK Vlasta Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 14:08.76 | | 101.8   | 2. | | | PUTALA Filip Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 14:25.47 | +16.71 +16.71 | 99.8 +0.70 | 3. | | | TOKOLY Vladimir Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 14:48.06 | +39.29 +22.59 | 97.3 +1.64 | 4. | | | DUSCHANEK Karel Subaru Impreza N14 | N4 | 16:29.45 | +2:20.69 +1:41.39 | 87.3 +5.86 | 5. | +3 | | KUCEJ Milan Mitsubishi Lancer Evo 6.5 Gr.A | A8 | 17:05.40 03:00.00 | +2:56.63 +35.95 | 84.3 +7.36 | 6. | -1 | | FIDES Rudo Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:08.76 01:00.00 | +2:59.99 +3.36 | 84.0 +7.50 | 7. | -1 | | HERCKA Miro Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 17:13.65 02:00.00 | +3:04.88 +4.88 | 83.6 +7.70 | 8. | | | BABAK Oldrich Mitsubishi Lancer Evo 6 gr.A | A8 | 18:03.03 04:00.00 | +3:54.26 +49.38 | 79.8 +9.76 | 9. | +1 | | TINO Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 18:25.47 04:00.00 | +4:16.70 +22.44 | 78.2 +10.70 | 10. | -3 | | SLANY Mirek Renault 5 GT Turbo | H | 19:08.14 02:00.00 | +4:59.37 +42.67 | 75.3 +12.47 |
|
Sledovat turnaj živě
Schovej komentáře jezdců
Na RZ | Jméno | Komentáře jezdců |
---|
6 | KUCEJ Milan | skoda,ze som totalne skazil prve kolo,mohlo to byt podstatne lepsie.Posledne dve RS s gumovym riadenim,tak som rad,ze som v cieli. | 6 | PUTALA Filip | zrazil som cloveka | 6 | TOKOLY Vladimir | Tak zmiesane pocity ale hlavne ze som dosiel,uz len cakat na dalsie posadky a dufat v co najlepsi vysledok.Dufam ze sa vam pretek pacil,od dalsej soboty sa vidime v Egri vramci prveho preteku MSR!!! | 6 | VALEK Vlasta | no,zadna slava,nejede se mi nejlip,bez porovnani se souperi...diky za sprintik...snad dorazi Olda,abych tu jako senior nebyl mezi mladymi dravci sam... | 5 | KUCEJ Milan | az prilis opatrne | 5 | TOKOLY Vladimir | trafil som drevo neviem ako je na tom riadenie | 4 | DUSCHANEK Karel | 2x divaci hruza :-( | 4 | KUCEJ Milan | skoda zaseknutia vo vracaku | 4 | SLANY Mirek | .. JAK JSEM TIM DRIV MOHL NAHANET SILNEJSI KARY - NEPOCHOPIM...ted se s tim nedomluvim... | 4 | TOKOLY Vladimir | nic moc | 3 | TOKOLY Vladimir | druhy prejazd bol daleko lepsi :))) | 2 | SLANY Mirek | ... skoro celou RZ max45km/h - TO SE NEDALO .... | 2 | TOKOLY Vladimir | hodiny | 2 | VALEK Vlasta | udesne - jedu jako svazany - nedokazu se uvolnit | 1 | KUCEJ Milan | v tretej zakrute do jarku a prisiel som o brzdy | 1 | PUTALA Filip | prebrzdena odbocka na soto a pobozkanie stromu | 1 | SLANY Mirek | Zdravime soupere i poradatele - po dlooouhe dobe provetravam historika, tak snad dojedem.... | 1 | TOKOLY Vladimir | Tak prva rs nic moc.Volba padla na prechodny asfalt co sa gum tika ked ze sme chceli ziskat na asfaltovych castiach no opak bol pravdou | 1 | VALEK Vlasta | ahoj vsem - vzal jsem na sebe cisteni trati - nadeluji sobe 3s., |
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|