# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BICA Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:41.10 | | 125.4   |
2. | +3 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | SMOLAN Marek Peugeot 207 S2000 | S2000 | 13:55.57 | +14.47 +14.47 | 123.2 +0.51 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LECO Lukas Renault Clio S1600 | S1600 | 13:55.58 | +14.48 +0.01 | 123.2 +0.51 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOZISEK Martin Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:03.35 | +22.26 +7.77 | 122.1 +0.78 |
5. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STIBOREK Tomas Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 14:08.11 | +27.02 +4.76 | 121.4 +0.94 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Croatia Croatia](images/flgs/HR.gif) | GRGURINA Robi Ford Fiesta S2000 | S2000 | 14:27.10 | +46.00 +18.98 | 118.7 +1.61 |
7. | +7 | ![Belgium Belgium](images/flgs/BE.gif) | WINDELS Bram Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:28.91 | +47.82 +1.81 | 118.5 +1.67 |
8. | -7 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KIEROWCA Testowy Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:33.57 | +52.47 +4.65 | 117.9 +1.83 |
9. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | CUMA Lubomir Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:36.97 | +55.87 +3.40 | 117.4 +1.95 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SIMEK Jakub Renault Clio S1600 | S1600 | 14:44.97 | +1:03.87 +8.00 | 116.3 +2.23 |
11. | +4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | VANIK Jan Toyota Celica st205 | A8 | 14:47.62 | +1:06.53 +2.65 | 116.0 +2.33 |
12. | +8 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | BLATNIK Primoz Peugeot 207 S2000 | S2000 | 14:59.92 | +1:18.81 +12.29 | 114.4 +2.76 |
13. | +11 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SEDLACEK Josef Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:02.09 | +1:21.00 +2.18 | 114.1 +2.83 |
14. | +7 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MALARIK Milos Lancia Delta | A8 | 15:11.89 | +1:30.80 +9.80 | 112.9 +3.17 |
15. | +7 | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | ROKLAND Steve Toyota Celica st205 | A8 | 15:12.06 | +1:30.96 +0.16 | 112.9 +3.18 |
16. | -4 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | DUBOVAN Mario Lancia Delta | A8 | 15:24.93 | +1:43.83 +12.87 | 111.3 +3.63 |
17. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | Yocco Subaru Impreza N12 | N4 | 15:27.46 | +1:46.37 +2.52 | 111.0 +3.72 |
18. | +8 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HERTL Jaroslav Peugeot 207 S2000 | S2000 | 15:29.17 | +1:48.08 +1.71 | 110.8 +3.78 |
19. | +10 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | Lambie Jay MG ZR Super 1600 | S1600 | 16:04.86 | +2:23.77 +35.69 | 106.7 +5.03 |
20. | +12 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KUREK Miro Ford Fiesta S1600 | S1600 | 16:21.09 | +2:39.99 +16.22 | 104.9 +5.59 |
21. | +17 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | tfmwrx Subaru Impreza N12 | N4 | 16:36.34 | +2:55.24 +15.25 | 103.3 +6.13 |
22. | +19 | ![Slovinsko Slovinsko](images/flgs/SI.gif) | KRUH Gregor Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 16:39.97 | +2:58.87 +3.63 | 103.0 +6.25 |
23. | +8 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | radek bialek MG ZR Super 1600 | S1600 | 17:01.79 | +3:20.69 +21.82 | 100.8 +7.02 |
24. | +18 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STREJT Michal Peugeot 106 Rallye A5 | A5 | 17:11.97 | +3:30.87 +10.18 | 99.8 +7.37 |
25. | +10 | ![Andorra Andorra](images/flgs/AD.gif) | Q. Garrigos Ford Fiesta ST | N3 | 17:44.66 | +4:03.56 +32.69 | 96.7 +8.52 |
26. | +18 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TAJCNER Zdenek Mitsubishi Lancer Evo 7 | N4 | 18:01.90 | +4:20.80 +17.23 | 95.2 +9.12 |
27. | +18 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | KOTYK Sergio Volkswagen Polo Mk.IV S2000 | S2000 | 18:52.07 | +5:10.97 +50.17 | 90.9 +10.87 |
28. | +18 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Gutek Subaru Impreza N12 | N4 | 19:22.86 | +5:41.77 +30.80 | 88.5 +11.95 |