# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HORESOVSKY Jakub Subaru Impreza N14 | N4 | 23:05.42 | | 93.5   |
2. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SABOTA Pavel Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 23:06.87 | +1.45 +1.45 | 93.4 +0.04 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | RAEVSKIY Sergey Subaru Impreza N14 | N4 | 23:11.08 | +5.66 +4.21 | 93.2 +0.16 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | SOBIERAJ Tomasz Subaru Impreza N14 | N4 | 23:11.50 | +6.08 +0.42 | 93.1 +0.17 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUPCZAK Andrzej Subaru Impreza N14 | N4 | 23:34.61 | +29.19 +23.11 | 91.6 +0.81 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | SOLDATENKO Alexandr Subaru Impreza N14 | N4 | 23:51.52 | +46.10 +16.91 | 90.5 +1.28 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANZELKA Jakub Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 23:59.24 | +53.82 +7.72 | 90.0 +1.49 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | SOROKIN Nikita Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 24:05.98 | +1:00.56 +6.74 | 89.6 +1.68 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | PODKOPAEV Konstantin Subaru Impreza N14 URT | N4 | 24:15.81 | +1:10.39 +9.83 | 89.0 +1.96 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | ADAM Tomas Opel Corsa S1600 | S1600 | 24:20.80 | +1:15.38 +4.99 | 88.7 +2.09 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LAHOLA Lubos Ford Fiesta S1600 | S1600 | 24:25.06 | +1:19.64 +4.26 | 88.5 +2.21 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MAZANEC Jan Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 24:40.48 | +1:35.06 +15.42 | 87.5 +2.64 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Soldatenko Alexey Subaru Impreza N14 | N4 | 24:54.88 | +1:49.46 +14.40 | 86.7 +3.04 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATTES Ondrej Suzuki Swift S1600 | S1600 | 24:55.97 | +1:50.55 +1.09 | 86.6 +3.07 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KARPFINGER Tomas Renault Clio R3 | S1600 | 25:19.77 | +2:14.35 +23.80 | 85.3 +3.73 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZBORIL Martin Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 25:25.14 | +2:19.72 +5.37 | 85.0 +3.88 |
17. | ![Po předchozí RZ: 17. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 26:00.77 | +2:55.35 +35.63 | 83.0 +4.87 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KIVIMAA Ville Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 26:06.83 | +3:01.41 +6.06 | 82.7 +5.04 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | BTBFIN William Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 26:10.73 | +3:05.31 +3.90 | 82.5 +5.15 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | Lukšík Dalibor Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 26:20.41 | +3:14.99 +9.68 | 82.0 +5.42 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Karel Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 26:43.76 | +3:38.34 +23.35 | 80.8 +6.06 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Ford Fiesta S1600 | S1600 | 26:51.50 | +3:46.08 +7.74 | 80.4 +6.28 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HANAK Tomas Subaru Impreza N14 URT | N4 | 27:07.79 | +4:02.37 +16.29 | 79.6 +6.73 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Ford Fiesta ST | N3 | 27:15.73 | +4:10.31 +7.94 | 79.2 +6.95 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KLIMA Zdenek Opel Corsa S1600 | S1600 | 28:45.25 02:00.00 | +5:39.83 +1:29.52 | 75.1 +9.44 |
26. | ![Po předchozí RZ: 26. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | GASIOR Krzysztof Honda Civic R3 | S1600 | 29:04.47 | +5:59.05 +19.22 | 74.3 +9.97 |
27. | ![Po předchozí RZ: 27. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | HAVLAT Zdenek Volkswagen Polo S1600 | S1600 | 34:14.46 05:00.00 | +11:09.05 +5:10.00 | 63.1 +18.58 |
28. | ![Po předchozí RZ: 28. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MATEJKA Honza Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 35:44.07 10:00.00 | +12:38.65 +1:29.60 | 60.4 +21.07 |
29. | ![Po předchozí RZ: 29. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | DADZITIS Leons Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 47:58.22 25:00.00 | +24:52.80 +12:14.15 | 45.0 +41.47 |
30. | ![Po předchozí RZ: 30. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SemeradPetr Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 48:09.66 25:00.00 | +25:04.24 +11.44 | 44.8 +41.78 |
31. | ![Po předchozí RZ: 31. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ONDRA Marek Subaru Impreza N14 URT | N4 | 48:18.86 25:00.00 | +25:13.44 +9.19 | 44.7 +42.04 |
32. | ![Po předchozí RZ: 32. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SPERGL Martin Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 48:19.62 25:00.00 | +25:14.20 +0.76 | 44.7 +42.06 |
33. | ![Po předchozí RZ: 33. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Switzerland Switzerland](images/flgs/CH.gif) | STONELAND Will Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 48:30.10 25:00.00 | +25:24.68 +10.48 | 44.5 +42.35 |
34. | +1 | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | RACHINSKIS Renars Subaru Impreza N10 | N4 | 48:34.30 25:00.00 | +25:28.88 +4.20 | 44.5 +42.47 |
35. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | OPRSAL Michal Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 48:34.90 25:00.00 | +25:29.48 +0.60 | 44.5 +42.49 |
36. | -2 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | MATVEEV Alex Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 48:35.39 25:00.00 | +25:29.97 +0.49 | 44.5 +42.50 |
37. | ![Po předchozí RZ: 37. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KAJSTURA Lukáš Mitsubishi Lancer Evo 9 | N4 | 49:54.23 25:00.00 | +26:48.81 +1:18.84 | 43.3 +44.69 |
38. | ![Po předchozí RZ: 38. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | MAJKA Rafal Peugeot 207 S2000 | S2000 | 52:57.11 30:00.00 | +29:51.69 +3:02.88 | 40.8 +49.77 |
39. | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | USVILS Kristaps Subaru Impreza N14 | N4 | 52:58.22 30:00.00 | +29:52.80 +1.11 | 40.8 +49.80 |
= | ![Po předchozí RZ: 39. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Latvia Latvia](images/flgs/LV.gif) | DADZITIS Dinars Mitsubishi Lancer Evo 8 | N4 | 52:58.22 30:00.00 | +29:52.80 +0.00 | 40.8 +49.80 |
41. | ![Po předchozí RZ: 41. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | PIDLUSKY Oleksandr Ford Fiesta S1600 | S1600 | 54:04.35 30:00.00 | +30:58.93 +1:06.13 | 39.9 +51.64 |