# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KUBINI Vladimir VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 36:00.42 | | 87.0   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | LAPINSKAS Remigijus Ford Fiesta R5 | RC2 | 37:05.37 | +1:04.95 +1:04.95 | 84.4 +1.24 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BORKUNOV Alexander VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 37:37.69 01:28.00 | +1:37.27 +32.32 | 83.2 +1.86 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Citroen DS3 WRC | RC1 | 38:07.69 | +2:07.28 +30.01 | 82.1 +2.44 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Brazil Brazil](images/flgs/BR.gif) | COMIN Fernando VW Polo R WRC 2015 | RC1 | 38:23.46 | +2:23.04 +15.76 | 81.6 +2.74 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | BELT Daniil Hyundai i20 WRC | RC1 | 38:30.14 | +2:29.72 +6.68 | 81.3 +2.87 |
7. | +1 | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | CIN Ramon Ford Fiesta RS WRC 2014 | RC1 | 38:50.96 00:55.00 | +2:50.55 +20.83 | 80.6 +3.27 |
8. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARECKOVA Nikola Ford Fiesta Mk VI S2000 | RC2 | 38:51.59 00:15.00 | +2:51.17 +0.62 | 80.6 +3.28 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JAROS Artur Citroen DS3 R5 | RC2 | 39:10.90 00:20.00 | +3:10.48 +19.30 | 79.9 +3.65 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Citroen DS3 R5 | RC2 | 41:02.40 | +5:01.98 +1:51.50 | 76.3 +5.79 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | | PMS Rally Team Porsche 911 GT3 RS 997 2007 | RGT | 46:28.31 00:55.00 | +10:27.89 +5:25.91 | 67.4 +12.03 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | KUBOWICZ Marcin Subaru Impreza GDA WRC2001 S7 | WRC | 53:26.64 15:00.00 | +17:26.22 +6:58.33 | 58.6 +20.04 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 55:19.40 10:00.00 | +19:18.98 +1:52.76 | 56.6 +22.20 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ireland Ireland](images/flgs/IE.gif) | JONAITIS Jonis Mitsubishi Lancer Evo X V12 N4 | RC2 | 56:00.70 15:00.00 | +20:00.28 +41.30 | 55.9 +22.99 |
15. | +2 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | GUENTHER Stefan Skoda Fabia R5 | RC2 | 62:26.91 25:00.00 | +26:26.49 +6:26.21 | 50.2 +30.39 |
16. | -1 | ![Lithuania Lithuania](images/flgs/LT.gif) | VICIUNAS Justas Ford Fiesta R5 | RC2 | 63:13.88 25:00.00 | +27:13.46 +46.97 | 49.5 +31.29 |
17. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Salnikoff Pavel Citroen DS3 WRC | RC1 | 63:17.79 25:00.00 | +27:17.37 +3.91 | 49.5 +31.37 |
18. | -2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Mirek Peugeot 208 R2 | RC4 | 64:45.67 25:00.00 | +28:45.25 +1:27.88 | 48.4 +33.05 |
19. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | Dariusz KRYSZYN Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 80:44.24 42:40.00 | +44:43.82 +15:58.57 | 38.8 +51.41 |
20. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KOPP Tomas Citroen DS3 WRC | RC1 | 85:31.85 50:00.00 | +49:31.43 +4:47.61 | 36.6 +56.92 |
21. | +1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | Nazar YAKOVIV Renault Clio III R3 | RC3 | 85:34.78 50:00.00 | +49:34.36 +2.93 | 36.6 +56.98 |
22. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BOKOV Sergey Skoda Fabia S2000 Evo 2 | RC2 | 86:10.28 50:00.00 | +50:09.86 +35.50 | 36.3 +57.66 |
23. | +1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Chaschin Andrey Renault Twingo R2 Evo | RC4 | 93:26.92 54:30.00 | +57:26.50 +7:16.64 | 33.5 +66.02 |