# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Ford RS200 GrpB | H/B | 58:44.25 | | 106.8   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 59:40.99 | +56.74 +56.74 | 105.2 +0.54 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 62:54.49 | +4:10.24 +3:13.50 | 99.8 +2.39 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KEST Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 63:59.09 | +5:14.83 +1:04.59 | 98.1 +3.01 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | STOLFA Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 64:33.17 | +5:48.92 +34.08 | 97.2 +3.34 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel st Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 66:53.32 | +8:09.07 +2:20.15 | 93.8 +4.68 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | Medeiros Paulo Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 67:08.46 | +8:24.21 +15.14 | 93.5 +4.82 |
8. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 67:46.82 | +9:02.57 +38.36 | 92.6 +5.19 |
9. | -1 | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | BOKOV Sergey LADA Kalina RC2 GrpA | H/A | 67:46.92 | +9:02.66 +0.10 | 92.6 +5.19 |
10. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | GEMELA Milan Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 68:06.96 | +9:22.71 +20.04 | 92.1 +5.38 |
11. | -1 | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Audi 200 quattro GrpA | H/A | 68:10.91 | +9:26.66 +3.95 | 92.0 +5.42 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ZAJIC Martin Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 68:19.63 | +9:35.38 +8.72 | 91.9 +5.50 |
13. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Audi 200 quattro GrpA | H/A | 70:45.32 | +12:01.07 +2:25.69 | 88.7 +6.89 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 71:06.66 | +12:22.41 +21.34 | 88.3 +7.10 |
15. | +2 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 71:12.35 | +12:28.11 +5.70 | 88.1 +7.15 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MIKULEC Dusan Ford RS200 GrpB | H/B | 72:38.35 | +13:54.11 +1:26.00 | 86.4 +7.97 |
17. | -4 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 74:19.97 05:00.00 | +15:35.73 +1:41.62 | 84.4 +8.95 |
18. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHWARZ Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 74:39.97 | +15:55.73 +20.00 | 84.1 +9.14 |
19. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 76:18.81 10:00.00 | +17:34.56 +1:38.83 | 82.2 +10.08 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | DEHNEL Aleks Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 77:06.99 10:00.00 | +18:22.74 +48.18 | 81.4 +10.54 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | NOWAK Paula Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 83:13.50 10:00.00 | +24:29.25 +6:06.51 | 75.4 +14.05 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 96:18.69 35:00.00 | +37:34.44 +13:05.19 | 65.2 +21.55 |
23. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 109:52.96 45:00.00 | +51:08.71 +13:34.27 | 57.1 +29.34 |
24. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | KRAVEC Jozko Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 112:16.35 50:00.00 | +53:32.10 +2:23.38 | 55.9 +30.71 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 118:50.49 60:00.00 | +60:06.24 +6:34.14 | 52.8 +34.48 |
26. | +1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Polski Fiat 125p Grp2 | H/2 | 119:21.15 45:00.00 | +60:36.90 +30.66 | 52.6 +34.77 |
27. | -1 | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Renault 17 Gordini Grp2 | H/2 | 122:20.64 50:00.00 | +63:36.39 +2:59.49 | 51.3 +36.49 |