# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Libor Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 84:04.45 | | 95.4   |
2. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DOLEZAL Jakub Mitsubishi Lancer Evo II GrpA | H/A | 87:08.35 | +3:03.91 +3:03.91 | 92.1 +1.38 |
3. | -1 | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Porsche 911 SC 3.0 Grp4 | H/4 | 87:51.30 | +3:46.85 +42.94 | 91.3 +1.70 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | JANKOWSKI Dariusz Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 90:03.00 | +5:58.55 +2:11.69 | 89.1 +2.68 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Germany Germany](images/flgs/DE.gif) | MUELLER Norman Audi 200 quattro GrpA | H/A | 92:48.64 | +8:44.19 +2:45.64 | 86.4 +3.92 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Russian Federation Russian Federation](images/flgs/RU.gif) | Larionov Sergey Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 94:44.94 00:15.00 | +10:40.49 +1:56.30 | 84.7 +4.79 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | ADAMEK Ondrej Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 95:14.65 | +11:10.20 +29.71 | 84.2 +5.01 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DROZDA Karel Ford Escort Mk V RS Cosworth GrpA | H/A | 95:20.08 | +11:15.63 +5.43 | 84.1 +5.05 |
9. | +1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | MYDLIAR Jozef Fiat 131 Abarth Grp4 | H/4 | 97:39.79 | +13:35.34 +2:19.71 | 82.1 +6.10 |
10. | -1 | ![Slovensko Slovensko](images/flgs/SK.gif) | TATAR Branislav Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 97:45.78 05:00.00 | +13:41.33 +5.99 | 82.1 +6.14 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHWARZ Martin Skoda Favorit 136 L GrpA | H/A | 98:20.78 | +14:16.33 +35.00 | 81.6 +6.40 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | KRALICEK Pavel Toyota Celica ST185 4WD Turbo GrpA | H/A | 98:43.70 00:15.00 | +14:39.25 +22.92 | 81.3 +6.58 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | WACH Tomek Peugeot 205 T16 E2 GrpB | H/B | 101:44.85 20:00.00 | +17:40.40 +3:01.15 | 78.8 +7.93 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | JARES David Skoda 130 RS Grp2 | H/2 | 104:21.89 05:00.00 | +20:17.44 +2:37.04 | 76.9 +9.11 |
15. | ![Po předchozí RZ: 15. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | VIIAND Ander Nissan Sunny RNN14 GTi-R | H/A | 105:31.55 20:00.00 | +21:27.09 +1:09.66 | 76.0 +9.63 |
16. | ![Po předchozí RZ: 16. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | MARTINEK Tomáš Subaru Legacy BC RS GrpA | H/A | 106:33.91 15:15.00 | +22:29.46 +1:02.36 | 75.3 +10.09 |
17. | +1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TOMECEK Josef Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 117:03.61 25:00.00 | +32:59.16 +10:29.70 | 68.5 +14.80 |
18. | -1 | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SCHAMBERGER Karel Audi Sport quattro S1 GrpB | H/B | 120:11.63 36:10.00 | +36:07.17 +3:08.02 | 66.7 +16.21 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | LECKI Ariel Subaru Impreza GC8 555 GrpA | H/A | 130:15.89 40:00.00 | +46:11.44 +10:04.26 | 61.6 +20.73 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | SLANY Michal Audi 200 quattro GrpA | H/A | 130:24.37 40:00.00 | +46:19.92 +8.48 | 61.5 +20.79 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKI Tomasz Polski Fiat 125p Grp2 | H/2 | 136:24.68 35:15.00 | +52:20.23 +6:00.31 | 58.8 +23.49 |
22. | ![Po předchozí RZ: 22. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | LORENC Martin Ford RS200 GrpB | H/B | 137:03.11 45:00.00 | +52:58.66 +38.43 | 58.5 +23.77 |
23. | ![Po předchozí RZ: 23. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | TESAR Tomas Skoda 130 LR GrpB | H/B | 145:24.49 50:00.00 | +61:20.04 +8:21.38 | 55.2 +27.52 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Polsko Polsko](images/flgs/PL.gif) | RAJEWSKA Justyna Mercedes 500 SLC Grp2 | H/2 | 165:20.26 60:00.00 | +81:15.81 +19:55.77 | 48.5 +36.47 |