|
Test
5.10.2013 3:31 - 6.10.2013 3:40 |
1234567 |
RZ/SS 4 - RP 2009 Shakedown Výpis pro třídu (skupinu): Vše povrch nový a suchý, dobré podmínky, ráno, průzračno, jasno 4.4 km | Vše / WRC N4 S2000 S1600 A8 A7 A6 A5 N3 H |
|
|
| PředchozíNa RZ 4 | DalšíPo RZ 4 |
# | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | SKROBAN Adrian Citroen Xsara WRC 06 | WRC | 03:13.64 00:33.00 | | 81.8   | 2. | | ZARYCHTA Daniel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 03:19.69 00:33.00 | +6.05 +6.05 | 79.3 +1.38 | 3. | | ONKAMO Jan BMW M3 e30 grH | H | 03:27.74 00:33.00 | +14.11 +8.06 | 76.2 +3.21 | 4. | | VALEK Vlasta Toyota Celica st205 | A8 | 03:30.18 00:33.00 | +16.55 +2.44 | 75.4 +3.76 | 5. | | SERBAUM Ondrej Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 03:35.97 00:33.00 | +22.33 +5.79 | 73.3 +5.08 | 6. | | CHOVANEC Ondřej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 03:38.27 00:33.00 | +24.63 +2.29 | 72.6 +5.60 | 7. | | SLANY Mirek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 03:42.82 00:33.00 | +29.19 +4.55 | 71.1 +6.63 |
|
# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | | | SKROBAN Adrian Citroen Xsara WRC 06 | WRC | 16:35.37 00:33.00 | | 101.3   | 2. | | | ZARYCHTA Daniel Citroen C4 WRC 08 | WRC | 17:51.86 00:33.00 | +1:16.48 +1:16.48 | 94.0 +2.73 | 3. | +1 | | ONKAMO Jan BMW M3 e30 grH | H | 18:42.78 00:33.00 | +2:07.40 +50.91 | 89.8 +4.55 | 4. | +1 | | VALEK Vlasta Toyota Celica st205 | A8 | 18:47.47 00:33.00 | +2:12.09 +4.69 | 89.4 +4.72 | 5. | +1 | | CHOVANEC Ondřej Ford Fiesta Mk.VI S2000 | S2000 | 19:12.58 00:33.00 | +2:37.19 +25.11 | 87.5 +5.61 | 6. | +1 | | SLANY Mirek Ford Escort Cosworth gr.A | A8 | 20:56.32 00:33.00 | +4:20.94 +1:43.74 | 80.2 +9.32 | 7. | +1 | | SERBAUM Ondrej Skoda Fabia S2000 evo2 | S2000 | 21:06.08 00:33.00 | +4:30.70 +9.77 | 79.6 +9.67 |
|
Sledovat turnaj živě
|
Události na serveru |
---|
13.06.2024: Nová trať:
| 28.04.2024: Aktualizovaná trať:
Nová trať:
| 13.04.2024: Nové tratě:
- Witoszow - Zloty Las
- Zloty Las - Witoszow
| 24.03.2024: Aktualizovaná trať:
| 11.02.2024: Nová trať:
|
|
|
|