# | | | Jméno Auto | Třída | Čas Penal. | Ods. Ods.př. | km/h s/km |
---|
1. | ![Po předchozí RZ: 1. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Portugalsko Portugalsko](images/flgs/PT.gif) | ESTEVEZ Oscar Audi Sport quattro GrpB | H/B | 268:32.00 00:33.00 | | 98.6   |
2. | ![Po předchozí RZ: 2. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Ukrajina Ukrajina](images/flgs/UA.gif) | DRIVE Alexander Audi Sport quattro GrpB | H/B | 277:00.00 00:33.00 | +8:28.00 +8:28.00 | 95.6 +1.15 |
3. | ![Po předchozí RZ: 3. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Španělsko Španělsko](images/flgs/ES.gif) | MARZOA Juan Audi 200 quattro GrpA | H/A | 277:21.00 00:33.00 | +8:49.00 +21.00 | 95.4 +1.20 |
4. | ![Po předchozí RZ: 4. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PELTOLA Sami Peugeot 205 T16 GrpB | H/B | 278:42.09 00:33.00 | +10:10.10 +1:21.09 | 95.0 +1.38 |
5. | ![Po předchozí RZ: 5. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LONN Joonas Audi Sport quattro GrpB | H/B | 279:06.20 01:43.00 | +10:34.20 +24.10 | 94.8 +1.44 |
6. | ![Po předchozí RZ: 6. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | AKERFELT Patrik VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 280:10.70 00:33.00 | +11:38.70 +1:04.50 | 94.5 +1.58 |
7. | ![Po předchozí RZ: 7. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | BURIÁNEK Tomáš Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 283:39.09 01:13.00 | +15:07.10 +3:28.40 | 93.3 +2.06 |
8. | ![Po předchozí RZ: 8. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | MORGAN Owen Mazda 323 BF 4WD Turbo GrpA | H/A | 289:19.90 01:03.00 | +20:47.90 +5:40.80 | 91.5 +2.83 |
9. | ![Po předchozí RZ: 9. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | kadetontoukka VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 292:58.59 01:53.00 | +24:26.60 +3:38.70 | 90.4 +3.32 |
10. | ![Po předchozí RZ: 10. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | MARTIKAINEN Riku Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 293:25.50 00:33.00 | +24:53.50 +26.90 | 90.2 +3.39 |
11. | ![Po předchozí RZ: 11. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LOTJONEN Roni Lada VFTS GrpB | H/B | 296:06.80 00:33.00 | +27:34.80 +2:41.30 | 89.4 +3.75 |
12. | ![Po předchozí RZ: 12. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Norsko Norsko](images/flgs/NO.gif) | HAUGERUD Edvin Audi 200 quattro GrpA | H/A | 301:17.09 02:23.00 | +32:45.10 +5:10.30 | 87.9 +4.45 |
13. | ![Po předchozí RZ: 13. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | UHLIR Vojtech Opel Ascona 400 Grp4 | H/4 | 302:48.80 01:23.00 | +34:16.80 +1:31.70 | 87.4 +4.66 |
14. | ![Po předchozí RZ: 14. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | PAAKKINEN Aleksi VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 303:29.40 00:43.00 | +34:57.40 +40.60 | 87.2 +4.75 |
15. | +1 | ![Estonia Estonia](images/flgs/EE.gif) | SIMSON Gabriel Lada VFTS GrpB | H/B | 304:25.50 00:33.00 | +35:53.50 +56.10 | 87.0 +4.88 |
16. | +1 | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | RICHARDSON Jonathan Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 304:38.09 00:33.00 | +36:06.10 +12.60 | 86.9 +4.91 |
17. | -2 | ![Japan Japan](images/flgs/JP.gif) | YOPPA Raizo VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 304:49.59 00:33.00 | +36:17.60 +11.50 | 86.8 +4.94 |
18. | ![Po předchozí RZ: 18. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Rampanen Henri Opel Manta 400 GrpB | H/B | 305:04.50 01:13.00 | +36:32.50 +14.90 | 86.8 +4.97 |
19. | ![Po předchozí RZ: 19. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | LIIMATAINEN Juho Lada VFTS GrpB | H/B | 305:22.40 00:33.00 | +36:50.40 +17.89 | 86.7 +5.01 |
20. | ![Po předchozí RZ: 20. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ELO Viljo Lancia Delta HF 4WD GrpA | H/A | 314:27.70 03:36.00 | +45:55.70 +9:05.29 | 84.2 +6.25 |
21. | ![Po předchozí RZ: 21. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Velká Británie Velká Británie](images/flgs/GB.gif) | SMALLEY Tom VW Golf II GTI 16V GrpA | H/A | 314:53.90 00:33.00 | +46:21.90 +26.20 | 84.1 +6.31 |
22. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | Tesnaukki Lada VFTS GrpB | H/B | 324:51.40 02:03.00 | +56:19.40 +9:57.50 | 81.5 +7.66 |
23. | -1 | ![USA USA](images/flgs/US.gif) | MURPHY Jason Lada VFTS GrpB | H/B | 324:57.40 00:48.00 | +56:25.40 +6.00 | 81.5 +7.67 |
24. | ![Po předchozí RZ: 24. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | ALANKO Riku Wartburg 353 W 460 GrpA | H/A | 330:50.90 01:13.00 | +62:18.90 +5:53.50 | 80.0 +8.47 |
25. | ![Po předchozí RZ: 25. equal](images/tour_pos_equal.gif) | ![Česká republika Česká republika](images/flgs/CZ.gif) | DVORAK Karel Porsche 911 SC RS GrpB | H/B | 332:06.59 00:43.00 | +63:34.60 +1:15.70 | 79.7 +8.65 |
26. | +1 | ![Finsko Finsko](images/flgs/FI.gif) | KERONEN Onni Fiat 126 Grp2 | H/2 | 340:29.20 00:33.00 | +71:57.20 +8:22.60 | 77.7 +9.79 |